Gå til innhold

7+ 3 på vei


Happygravid

Anbefalte innlegg

Hei. Er ny her, første graviditet, og alt sammen er spennende og nytt. Noen andre som er ca. like langt på vei? Noen som ønsker og ha litt kontakt fremover via. mail? Har vært til legen, og følte en stor ro etter at legen forklarte hvordan hver graviditet kan være ulik, og at det ikke er noen fasit på hvordan en graviditet skal være, men det kan alikenvel være spennende og utveksle ideer og dele erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg er også i 7+3 i dag. Min første på veg. Har vært gravid en gang før, men da gikk ikke alt helt som det skulle. Det er fint å komme i kontakt med folk som er i samme situasjon her inne. Jeg er 24, nygift og fra Tomsø. Ellers er det jo ei spennende tid dette, med mange tanker, spørsmål og en del bekymringer. Godt å ha noen å snakke med. Jeg skal på tidlig ultralyd i neste uke, ser fram til det. :) Har du vært mye her inne eller er du ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei, jeg har nettopp registrert meg i dag. Jeg skal også på ultralyd neste uke, på tirsdag,da de er litt usikre på eksakt termin, blir spennende, selv om det sikkert er vanskelig og se noe spesifikt. Er enig i at det er en del bekymringer, men jeg prøver så godt jeg kan og slappe av og akseptere at dette er egentlig utenfor vår kontroll, og at en kan kun ta de forhåndsreglene som er, kanskje enklere sagt en gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også like langt på vei:) Hyggelig at vi er flere som kan ta følge i disse mnd fremover. Jeg er 2 gangs fødene da,har en datter på 4 år.men ingen svangerskap er like og jeg må jo innrømme at litt har gått i glemmeboken siden sist:)

Jeg har time hos jordmor på mandag og time hos ul den tors. den 13. Jeg er heller ikke "bombe"sikker på min termin,så det skal bli spennende å se:)Og ang bekymringer....jeg har hatt både en ma og en sa tidligere,og uansett hvor mye vi bekymrer oss så hjelper det ingenting,vi får ikke gjort stort alikevel. Vi må bare prøve å slappe av og ta ting som det kommer.Jeg for min del håper selvfølgelig det sitter denne gang:) (optimist)

 

Ha en fin kveld videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke mye en kan gjøre fra eller til. Bare å prøve å ta det med ro :) Ellers er det jo fint å ha noen å snakke med. Så fint at du som har gått gravid før også er her, fint med noen som har gjort dette før :)

 

Skal ut en tur nå, ser innom senere :) Ha en fin dag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...