Gå til innhold

Fy flate...

Kosel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå (flaut å innrømme men...:) ) som permisjonen er godt igang begynt å se litt på Cæsar...(står hvertfall på i bakgrunnen om jeg holder på med noe annet..) Ser at hu derre Vilde har fått ungen sin. siden det er en såpe så tenkte jeg hu hvertfall kom til å gå gravid en sesong til:) anyway... ikke akkuratt oppmuntrende for kommende alenemødre! rett og slett skremselspropaganda! ( kan kanskje se det litt som at det skal sette fokus på dette med fødselsdepresjon...hvis man legger godvilja til;) )

Tenkte bare jeg skulle si at jeg overhodet ikke kjenner meg igjen i deres fremstilling av den første tiden som alenemor!!!! Så ikke la dere skremme..hehe:) - Dette er det trivligste som finnes. Er helt forelsket i mini, går turer, slafer oss på sofaen, er ute å besøker venner og andre mammaer. Barselgruppe (bare hatt ett treff, men virker som en kjempe gjeng!) Dere har så masse å se frem imot! Og jeg er helt sikker på at alle kommer til å klare seg strålende - enten om bf er inne i bildet eller ikke!

STÅ PÅ - nyt tiden som gravid! * og vips har dere lillegullungen i armene!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig..

Det er det flotteste i verden å bli (alene) mor.

Men også det vanskeligste og hardeste i verden .

Skrevet

fullstendig enig med deg kosel!! det er fantastisk å være mamma, de framstiller det så fullstendig dumt på cæsar!!! det er ikke på langt nær så ille såfremt man ikke har en sånn depresjon da kanskje..

jeg synes det er mye lettere å ha barn enn jeg forestilte meg og hvær dag er en glede og jeg takker alle makter for at jeg har den skjønne lille gledessprederen min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...