Gå til innhold

Uke 5, men føles som 5 mnd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så oppblåst, spesielt om kveldene at andre kan tro jeg er 4-5 mnd på vei!!Hvordan skal dette gå?(jeg venter nr 2)Kan jo ha litt med at det er andre sv.skap.Er det andre som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Er no 8+5 og har brukt mammabukse eit par veker allereide. Ser absolutt gravid ut, så folk stirrar rart på magen min. Men ingen som tør spørre... :)

Skrevet

Jeg er også 5 +3 med barn nr. 2. Føler meg absolutt oppblåst i magen, og magen er kjempestor.

Skrevet

Uff, går nok litt opp og ned. For meg hjalp det å trene (jeg er bare 7 uker på vei altså). Sist uke følte jeg at en kollege bare ikke kunne ta øynene vekk fra magen min, men hun turde heldigvis ikke spørre (eldre dame). Men som sagt, for meg hjelp det å trene. Fikk litt bedre omløp i magen da, og nei, hadde ingen "uhell" på treningsstudioet.

Skrevet

Føler med deg og vet hvordan du har det...jeg venter også nr to og er utrolig oppblåst,spesielt på kvelden.

Skrevet

Hvor langt er du forresten? Når har du termin?

Skrevet

Samme her også! Har termin 10. mai og er kjempeoppblåst etter middag og utover kveldene, ser kjempegravid ut! Sist fikk jeg jo ikke oppblåst mage før i uke 9 (og da synes jeg det var tidlig:))

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Dro ut og kjøpte meg mamma-snekkerbukse i dag. Høres tidlig ut, men jeg orker ikke noe som strammer over magen fordi jeg er så oppblåst, Er mitt 3.svangerskap.

Skrevet

jeg er i uke 7. og bleveldig beroliget da jeg så dette.. jeg har fått ganske mye større mage... er første gangen min, så lurte på om jeg bare hadde lagt på meg masse, pga trodde ikke at magen kom så fort.. hehe

Skrevet

Herlighet, dette var som om jeg skulle ha skrevet det selv!

Tanken har slått meg om at det må være mange flere enn 1 der inne -hehe...

Skrevet

hei!

Har også opplevd det samme som dere med at magen har blitt oppblåst.(ca.5 uker på vei)Trodde først jeg hadde gått opp mange kilo etter ferien,men skjønte hvorfor magen hadde blitt større da jeg fant ut at jeg var gravid.Litt komisk da en bruker på jobb spurte meg sist uke om jeg var gravid!Vises det så godt på meg?Svarte at jeg sikkert hadde lagt på meg litt etter ferien...spist masse god mat osv.hehe!!!

Skrevet

Er også skikkelig oppblåst på kveldene, 8+6 nå. Men det er ikke like ille som det var første ukene, skulle tro jeg var 4 mnd på vei.

Men jeg måtte kjøpte mammabukse i går, alle buksene mine er for trange, får ikke igjen knappen..Så når man bare har en bukse man kan bruke, så blir det litt kjipt! Litt kjipt er det at mammabukser ikke er det mest sexye på markedet, skulle ønske at Lee lagde mammabukser jeg, for det er favorittbuksa mi:-)

Skrevet

ÅÅ nu blei æ gla, er 6uker på vei, og magen vises sinnsykt godt:)

Godt noen har d som meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...