Gå til innhold

Hvorfor går tiden så saaaakte?

Skurvelurven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som keiko, og er så sliten på fredagene at det føles ut som om jeg skal knekke i to.

Bare 6 uker til med jobb.... får håpe tiden går fort.

Den siste uka har det blir skikkelig slitsomt å reise seg opp, og skurkevesla har ikke rikket seg en centimeter en gang. Her er det seteleie og blærespark for alle penga.

Jeg gleder meg sånn til hun kommer og vil at tiden skal gå fort fort fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for at du skal bli så drite forbanna lei at du går til fødsel med stooor glede og lettelse;);)

sitter bare å venter i spenning på at dere skal føde dere hær inne jeg::D gleder meg til dere får de skjønne nurkene deres:D <3

Skrevet

Kjenner den følelsen ja, men trøst deg med at så langt som du har kommet nå-har du aldri vært før!

Synes tiden har gått kanonfort siden jeg var i uke 30, for da begynte det og nærme seg slutten;)

Ang det med jobbingen, så må du ikke slite deg helt ut, det er nok av ting som tar opp energien din om ikke du skal slite deg ut på jobb i tillegg. Det er lov til og gi seg før en må! :)

Skrevet

Skjønner at du er sliten hvis du går 100% på jobb nå på slutten. Jeg måtte redusere tiden til 50% for å ha litt overskudd igjen når dagen på jobb var ferdig. Jeg hadde vondt for å sitte og og vondt å reise meg opp fra stolen min på jobb, så fokus var ikke akkurat på jobbting på slutten...

Nå har jeg 3 dager til termin, og har det veldig bra faktisk. Formen er fin, baby festet og alt av klær er vasket (med hjelp av min søster/familie), så her er jeg veldig klar for å møte min lille baby, men ser ikke ut til å bli med det første ...hvis ikke det plutselig skjer noe her:)

Ønsker deg lykke til videre - slit deg ikke helt ut. Tenk på helsen din. Babyen kan enda snu seg - jeg hadde en baby som satt og stod i magen min helt til uke 37 eller 38, men nå har baby altså snudd seg og festet seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...