spireliten Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Bare lurer på om dette er mulig? Synes jeg har fått mye mer på rumpe og lår etter at jeg ble gravid. Kan det være for at jeg har gått opp i vekt som naturlig er, eller er det væske eller økt blodvolum som får det til å se ut som mer celulitter? Håper det forsvinner etter fødsel.... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde ikke en cellulit før jeg ble gravid, nå har jeg fullt av dem:( De begynner på leggene og slutter på armene. Det verste jeg har sett! Håper virkelig at de forsvinner etter hvert som kiloene forsvinner... Noen som kan bekrefte at man blir kvitt dem ved å gå ned i vekt igjen?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 hadde heller ingen før, og har fått masse på lårene... jippi!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Har også fått mer etter at jeg ble gravid.... Ikke noe kjekt, men er dette berømte ammefettet som har lagt seg på rumpe og lår.. :-(
stinemor21 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 min venninne har nettopp født, hun fortalte meg at hun hadde fått masse cellulitter på lårene under graviditeten.. men de gikk bort igjen etter at hun fødte..og gikk ned i vekt..får håpe dette stemmer for oss andre også
aanonym Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Fikk en masse sist jeg gikk gravid, de forsvant ikke - desverre...
minibolla Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 YA BET YA! stussen er full, håper det går bort uten at jeg må trene:)
mari.a Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 ja, hadde ikke før jeg ble gravid-men fikk litt på lår rompe sist-og de gikk bort igjen alle ihop uten trening-kun trilleturer og normal aktivitet:)satser på det denne gangen og!!
barnnr.2 Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også fått mer av det,men jeg regner med at det er pga økt vekt på ca 12 kg og at dette vil forsvinne igjen.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også fått enormt mye celulitter på lår og rumpe, og da mener jeg enormt men trøster meg med at de går vekk etter fødselen
spireliten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2007 Ja, vi får krysse fingrene for at disse klumpene og søkkene i rumpe og lår forsvinner etter fødsel og når vekten stabiliserer seg igjen
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 JAAAAA, jeg føler meg som en eneste stoooor cellulitt-klump... ser nesten ikke ut som jeg har annet enn cellulitter overalt, og det er IKKE pent... jeg KREVER at mye av det forsvinner etter fødsel,...hvis ikke finner jeg noen som kan behandle de bort!! hehe, godt å høre det ikke bare er jeg som har det problemet!
Bdancer Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Cellulitter blir til når fettlaget under hudetn blir større.. På dyr sitter huden løst (man kan bære i nakkeskinnet uten at det gjør vondt), mens på mennesker så er huden festet til musklene. Men ikke hele veien, kun på enkelte punkter... Nå fettlaget øker (mellom muskler og hud) så legger dette fettet seg rundt disse festene. Og det blir "hull" der hvor huden er festet til musklene. Litt vanskelig å forklare... Men cellulitter kommer altså av at du har mer fett på rompe og lår nå enn før. Det er vanlig å få litt ekstra fettreserver på kroppen når man blir gravid. Men man får ikke noe mer celulitter når man legger på seg som gravid enn når man legger på seg uten å være gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå