Gå til innhold

dere som har brukt CB digital....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når testet du positiv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet 8 dager før IKM.Ganske tidlig....så jeg er litt i tvil om jeg er lengre på vei enn jeg tror..

Skrevet

Jeg testet i dag med CB digital, og er mellom 4 og 5 uker på vei

Skrevet

Hei Tryne!

jeg testa pos 9 dager før! Lenge til ikm?

Håper du kommer inn til oss om ikke lenge:-)

Skrevet

Oj, dere har jo fått positiv kjempe tidlig, da er det vel ikke håp for meg. Har IKM om 4 dager, men ventet egentlig mensen i dag pga kort lutealfase etter fødselen og SA'ene mine. Fikk negativ i dag. Grunnen tilk at jeg lurer på om jeg er gravid er pga symptom. Dette skrev jeg i går:

"HJEEEEEEEEEEEEEEELP, EN GANG TIL. nÅ SKAL JEG SKRIVE ALLE SYMPTOMENE JEG HAR, PÅ SLUTTEN KOMMER DET OVERRASKENDE.

- dpo 6 kjennte jeg stikkninger i livmoren, tenkte da at det kanskje var egget som festet seg, dette bekreftet temperaturen(dersom jeg er gravid) på dag 7 da den datt ned men for opp dagen etter.

-De siste dagene har temperaturen berre steget og steget, den har nå blitt trifasisk

-Jeg har nå sopp fant jeg ut av, dette har jeg hatt alle gangene jeg har vert gravid, aldri ellers

-jeg følte meg litt uggen i dag tidlig

-jeg har hatt mye luft i magen de siste dagene

OG SÅ TIL DET SISTE. Da jeg var hos akupunktur dama mi i dag sa jeg at hun ikke måtte prøve å fremkalle mensen, fortalte om alt dette. Da sa hun at hun skulle heller hjelpe meg å holde på fosteret dersom det er noe der. Da hun kjennte på pulsen min(det gjør hun alltid), kjennte hun noe annet. denne gangen hadde jeg en puls som ble kaldt rolling eller runing, husker ikke helt. Denne pulsen kunne komme under gravidtet

Nå sitter jeg her sjokk skadet. Klarer ikke å tenke på noe annet. Har kjøpt meg grav.test som kan tas 4 dager før IM, så den skal jeg ta i morgen tidlig. Jeg vet den kan vise feil, men jeg må berre prøve.

Nå må dere heie på meg"

Skrevet

Så spennende!! tatt testen??

Skrevet

Den var negativ, og tempen fallt i dag:( Så jeg må nok berre vente på tanten i dag eller de neste dagene

Skrevet

Hvorfor venter du ikke til IKM med å teste????????????????????

Skrevet

tok testen på IKM dagen og fikk positiv :)

Skrevet

ÅÅ, ser man det, du er her også, tihbi, nå kjenenr jeg at jeg gidder ikke å ta deg seriøst, men jeg kan jo svare da.

1. IKM var egentlig i går i forhold til hvor lang lutealfase jeg har, men på fertilityfriend.com så rekner de IKM som 14 dager etter EL, men min er 10 dager etter EL. Forstod du det nå. Altså jeg er egntlig over IKM

Skrevet

I går skrev du at du ikke har IKM før om 4 dager, nå må du se å bestemme deg! Og med en lutealfase på bare 10 dager er det visst ikke så lett å bli gravid. Men du har jo bare prøvd i 7pp så det er ingen grunn til å bekymre seg enda. Eller????

Skrevet

Tryne ikke bry deg om "anonymes" krasse kommentar. Skjønner deg veeeeeldig godt at du er spent og tester i vei ;-)

Jeg krysser fingrer og tær for at du en dag får positiv svar på testen :-)

Skrevet

Tar det ikke særlig til meg. Sjønner godt at personen er anonym når hun tor at 7pp ikke er lenge. For noen kan 7pp vær to år andre kan det være 7 mnd, spørs hvor mange ganger man har mensen det:D

Ellers vil jeg si at du bør sette deg inn i folks historie før du hakker i vei. Det har seg slik at jeg brukte 2 år på første, hadde fått beskjed om at jeg mest sannsynlig aldri kom til å bli gravid. Nå har jeg heldigvis etter fødselen klart å bli gravid, men mitt problem ender ikke der: dersom jeg blir gravid har jeg mye større kjangs for å miste enn veldig mange andre har. grunnen er at jeg har nesten ikke ett enste hormon som er innenfor normalen(å nei, ikke hormon som går på sinne, hormon som går på fruktbarheten å gjøre).

Ellers vet jeg også at dersom det går fint og svangerskapet begynner å nerme seg slutten, kan barnet mitt død likevell. Så takk for all informasjonen anonym, slike folk trenger man her i verden. Folk som muntrer oss opp

Skrevet

HALLO!!!!!!

Nå får der slutte med denne kranglingen! Hvis du ikke har noe positivt å si, så drit i å skriv det (til Anonym) og til Tryne; drit i hva andre skriver hvis de ikke kan skrive noe positivt. Det er kun du som vet din historie...

Dette skal være et forum hvor vi skal kunne dele tanker og følelser. Ikke være ekle mot hverandre med utsjelling og spydige kommentarer...

Skrevet

Anonym har det nok ikke så greit med seg selv, som har behov for å være så slem. Ikke bry deg om det. Det er ikke uvanlig at man prøver over ett år før det klaffer.

Håper du får positiv test veldig snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...