Gå til innhold

Keisersnitt og narkose...., noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har lest endel her inne, og ser at de fleste av de med keisersnitt bare har fått bedøvelse.

Jeg skal ha keisersnitt med narkose 16 november. Er det noen som har erfaringer å dele med meg? Jeg er litt spent og nervøs...

Håper på mange svar!

Fortsetter under...

Jeg skulle egentlig ha spinalbedøvelse, men legen klarte ikke å sette den på meg. Så det ble narkose. Ingenting å være redd for. Jeg sov i 1 time. Da ble jeg vekket. Var knalltrøtt resten av dagen (babyen kom om morgenen), og den første timen måtte pappaen sitte ved sengekanten når jeg hadde babyen i senga, i tilfelle jeg skulle sovne fra den og den skulle falle ut av senga. Jeg har hatt et keisersnitt med spinal før, og synes ikke narkose var verre etterpå. Hvis du blir lett kvalm, så be om å få noe kvalmestillende under narkosen. Det gjorde jeg, og var ikke kvalm i det hele tatt da jeg våknet.

Jeg hadde haste ks med narkose, mitt første barn. Synes ikke det var noe særlig. Gikk flere timer før jeg fikk se henne og mannen min, og da var hun der, fiks ferdig og nyvasket i sengen sin, veldig rart. Slet en del med morsfølelsen. Og fikk infeksjon og ble dårlig, og kunne ikke løfte henne..... Men, jeg var ikke dårlig av narkosen, følte meg faktisk veldig utvilt da jeg våknet.

Lykke til!

Blir sikkert litt bedre opplevelse enn hva jeg hadde siden du vet om det på forhånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...