Gå til innhold

andregangs gravid og minimalt med


lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

strekkesmerter i magen og så og si ingen murringer... Er det fordi jeg "akkurat" har vært gravid? 9 mndr siden siste graviditet. eller hva er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D kan nok stemme,tror jeg,kan ikke gi noe godt svar..jeg har d ihvertfall på samme måte sjøl,og d er faktisk ikke mer enn 9 mnd siden jeg fødte,fikk ei søt lita tulla i november i fjor..oxo merker jeg at magen faktisk kommer litt tidligere denne gangen,har allerede begynt å merke d litt på buksene mine:)men d er mer som strekksmerter jeg har enn murringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også en lita tulle på 9 mnd og venter en til :)

 

Jeg har ikke like mye smerter i magen denne gangen. I forrige svangerskap fikk jeg små sterke smerter i magen at jeg krøket meg sammen og holdt pusten. Smertene varte ikke lenge heldigvis. Denne gangen kjenner jeg masse murring og dunking, spesielt etter at jeg har lagt meg. Jeg er også mer trøtt enn sist (kommer sikkert av at jeg går hjemme med nr.1) og jeg er mer ømnfintlig for mat. Har fått kjemepmage og begynte med mammaklær for et par uker siden (håååååper det ikke er 2;)

Tenker at alle svangerskap er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også en på 9mnd, og er 8 uker på vei med nr to. Denne gangen har jeg også opplevd mye mindre mensmurringer enn sist. Derimot er jeg kvalmen hver dag, sist gang hadde jeg vel 5 min med kvalme gjennom hele svangerskapet..

 

Jeg tror rett og slett bare at ethvert svangerskap er forskjellig, at man egentlig ikke kan sammenligne seg med seg selv engang.

 

Litt morsomt at vi er en liten gjeng som får to tette forresten. Må innrømme at jeg forsatt går med en klump i magen og gruer endel for hvordan dette skal gå. Nå som jeg begynner å bli vant til den lille gutten vi har, og så skal det komme en til. Absurd! Men fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det var jo velidg moro å finne andre mammaer med en baby på 9mnd og en på lur :)

Kristin fyller 9 mnd om 1 uke. Nurket i magen er snart 9 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er så mange med samme aldersforskjell. Jeg har termin 21. april. Ja, tror nok at ethvert svangerskap er unikt. Synes det er rart at det er så annerledes. Denne gangen er jeg så mye mer avslappet og rolig. Men litt tyngre er det jo, kan ikke sleng meg på sofaen i tide og utide som sist:) Har den samme ugne, småkvalme følelsen som sist, og like trøtt. Ellers har jeg vel få symptomer:) Foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...