Gå til innhold

gravid, igjen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå er jeg visst gravid igjen. synes ingenting om det. Jeg har en gutt på 5,5 og de 2 minste er det 14 mnd imellom. Han minste er bare 7mnd. Så nå er jeg altså gravid igjen. synes ingenting om det. synes det er flaut. vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har ikke lyst å ta abort, men ser ikke lyst på dette svangerskapet. har bare lyst å grine

Fortsetter under...

Hei! :)

Ja, hva skal en si..? Du er i hvert fall fruktbar! :) Litt vanskelig for meg å sette meg inn i din situasjon, for jeg har jo det motsatte problemet..

Men spøk til side; du sier jo at du ikke har lyst å ta abort. Så min umiddelbare tanke er at du må bare klare å endre følelsene og forventningene dine til svangerskalpet og barnet. For hvis du ikke tar abort, så vil jo dette gå sin gang det..

Hva tenker du etter at du er ferdig å grine da..?

Det er jeg som skrev innlegget " skal jeg velge å beholde nr 4?". Som du sikkert leste valgte jeg å beholde barnet. Jeg får ikke så veldig mange gratulasjoner når jeg forteller det. Men jeg forventer ikke det. Vet hva du mener med at det er flaut. Jeg tenker bare positivt nå, ikke det at jeg gleder meg over svangerskapet noe særlig. Men jeg har valgt og da tenker jeg praktisk. Jeg tenker at det er kort mellom de 2 første og de 2 siste, da er jeg allikevel i småbarns perioden så den er over nesten samme tid som om jeg hadde hatt 3. Jeg er en av 4 og det har jeg veldig glede av. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor jeg valgte å beholde,det ble slik,det var verre å ta abort for meg. Det er flaut å si det men jeg har tatt abort før og syntes det var for ille å gjøre det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...