araqudaa Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jente på 37 år fra Oslo har termin i april. Kanskje det er noen flere med termin rundt omkring april ?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg er 36, bor i Rogaland og har termin 7.mars. Dette er nr 3
araqudaa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Hei Fryda! De fleste venninnene mine har store barn, så det hadde vært hyggelig å ha litt kontakt med noen på min egen alder som er gravide:-) Ikke så greit å være voksen førstegangsfødende, føler meg som en uvitend liten skolejente :-D
araqudaa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Hei Guttaboys2! Regner utifra signaturen din at du har to gutter fra før, blir det en jente denne gangen eller? ;-) He he....må være litt betryggende å vite hva alt dette går ut på. Jeg er egentlig ganske forvirret og hormonene mine er langt ut på fortauet:-D
rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hei, har termin 5. mars og bor i Oslo. Er 38, - blir 39 før termin.
Fryda Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Kanskje dere fra Oslo har lyst å bli med på treff den 12 sept.? Har vært på treff en gang før og syntes det var veldig koselig å sitte og skravle med andre gravide
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Hei araqudaa! Ja, har 2 gutter fra før, er veldig spent på hva det blir denne gang. Iflg. kinesisk fødselskart skal det bli jente (har stemt med guttene) og ringtesten viser jente. Skal bli spennende å se om det stemmer:-) He he...ja hormonene kan være ganske på tur. Selv om jeg har vært igjennom dette før, så glemmer man litt ut hvordan det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå