Gå til innhold

lille gutten min kom akkurat på termin:)

slitelita er mamma til 3!!:)

Anbefalte innlegg

vannet gikk akkurat kl. 24,så da var det blitt tirsdag 28.8..reiste da på sykehuset,og kl 05.41 var han ute,så fin:):)

fødselen gikk mye greiere enn jeg hadde forventet,men det var veldig vondt ja,hehe...glad det gikk såpass fort vertfall,for riene kom så tett at jeg ikke fikk slappet av i mellom nesten..brukte litt lystgass når slutten nærmet seg og det hjalp endel...for en følelse å få den lille kroppen opp etter alt strevet,all smerte blir glemt og tårene triller,gled dere jenter!!:)

føler jeg sitter å ser på han hele tiden han er så nydlig,alt virker så uvirklig,tenk at vi har fått noe så fint!!:)

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer Slitelita, er det ikke herlig:) Fikk selv en liten jente den 23. august, 10 dager før termin og syns også fødselen var vond, men det er glemt nå. Hos meg gikk også vannet først, og da var da rett på sykehuset. Hos meg tok fødselen 26 timer, og lille gull måtte tas med sugekopp til slutt, da hun ikke ville ut. Men alt dette ble glemt så snart jeg hadde henne på brystet mitt. Bare så hærlig følelse. Vi koser oss hjemme om dagen og kunne ikke hatt det bedre. Lykke til videre, Slitelita.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...