Gå til innhold

første legeundersøkelse,hmm


<3Elise070508, Adrian 290909<3

Anbefalte innlegg

var hos legen i dag, er 6+5 nå. Ville snakke med legen siden det er første og greier. legen målte blodtrykk og puls. pulsen mente han var litt lav. måtte ta blodprøver for å se om det var lavt stoffskifte som gjorde det. han tok og ultralyd av magen, han har det på kontoret. men kunne ikkje se noe. Vet det er litt tidlig. Han mente eg ikkje kunne være så langt på vei. men hadde siste mensstart 16.juli. fikk ikkje noen indikasjon på hvor langt han trudde heller. så vi ble litt i tvil. han tok helleri ikkje noe grav. test for å bekrefte heller. de tok en del blodprøver og de skulle eg få svaret til sendt i posten. ble plutselig usikker igjen... hadde fryktelig lyst å teste meg igjen, men samboer mener eg skal vente. er litt utålmodig og nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tåpelig lege.....! Det første han burde gjøre var jo å ta en test, for at du i alle fall skulle være trygg på at du var gravid. Tok han utvendig ultralyd? I så fall skal han være dyktig og heldig om han klarer å se noe så tidlig. Invendig derimot skal vise tydelig...

Håper du får de svarene du ønsker....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...