Gå til innhold

Nytt treff for februarmammaer i Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi setter opp nytt treff i slutten av september. Onsdag 26. september, noen forslag på hvor dere kunne tenke dere å møtes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var med på treffet som var på torsdag og det var kjempehyggelig. Nå er jeg på ferie den 26 september, så jeg stemmer på å ha neste BIM treff for februarklubben torsdag 4 oktober:)

Angående steder å møtes så kan jo feks Friday's, Onkel Donald og Hard Rock Cafe være noen alternativer.

Skrevet

Oki, 4. oktober høres helt greit ut for meg. Liker meg godt på Fridays ved Saga kino. Hva tror dere?

Skrevet

jeg er med på treff 4 oktober. var sist og det var veldig trivelig:)

gleder meg allerede:)

Skrevet

Hei!

Og takk for sist til dere som var på Egon 30. august:)

Jeg kommer 4 oktober!

Skrevet

Heisann,

Jeg vil veldig gjerne komme. Skulle egentlig vært med på Egon sist, men var nedlesset i jobb. Denne gangen kommer jeg :-)

Skrevet

Hei alle sammen, og takk for sist til dere som var på Egons. Det var veldig hyggelig :o)

Jeg kommer den 4. oktober. gleder meg.

snakkes

• 2 uker senere...
Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Hei, jeg fikk ikke tid til å komme sist, men kommer veldig gjerne denne gangen :) Gleder meg!

Skrevet

Jeg vil gjerne treffe dere! Men kan dessverre ikke neste treff.

Skrevet

Så bra at jeg sjekket dette nå da :o)

Jeg blir gjerne med på treff, Bringebæret!

4.oktober...Fridays, saga kino.

Supert!

Skrevet

ska førsøka komma den 4okt, ska først med en vennina som ska testa brudkjole, men jag hoppas vi är färdiga till 18.

Skrevet

Hei,

Jeg kommer også, min første gang på bim treff. Gleder meg!

(satt på bussen over Nationaltheateret igår og tittet på utestedene rundt Saga kino og så ingen som het Fridays. Trodde kanskje du mente TGI Fridays, borte i Karl Johansgate... Men Aker Brygge er enklere :-)

Skrevet

Etter andre dagen med pyton hodepine drar jeg nå hjem og drar dyna over hode. Jeg kommer derfor ikke i kveld. Håper det passer neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...