Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 er strax 9 hele uker og kjente noe nettopp som kunne minne om svak svak bobling nede i magen. kan det ha vært babyen. vet jeg har kjent tidlig tidlig i mine andre svangerskap og.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 ingen som har opplevd bevegelse så tidlig?
Angie77 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Sikker på det ikke var en kjempepromp? *fnis* Neida, jeg skal ikke tulle. Tror det er litt tidlig å kjenne noe..
Lurvehette Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hei. Har kjent liv siden uke 9, så det er MULIG ja. Mitt tredje svangerskap dette. Er i uke 11 nå. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Det må i så fall være en superbaby siden de så vidt begyner å røre på seg når du er 10 fulle uker. Det er nok bare luft i tarmene dere kjenner.
Smånetta 14.mai Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg er i uke 5, visst nok. Men jeg mener det må være noe galt med den beregningen, altså. Her bobler det rundt på høyresiden hele kvelden. Kanskje jeg er gravid med en fisk...? Eller bare er litt på vakt fordi jeg tok testen i dag...
♥marita&jentene♥ Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 tror oxo jeg kjente liv sånn rundt uke åtte,men jeg er jo ikke sikker da jeg har lest at fostere ikke begynner å bevege sj før i uke 9
susemor666 Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Ingen svangerskap er like..... ) Så om det er bevegelse hos noen tidlig så kan det vel være barnet......... Jeg er 7+3, men har ikke kjent noe enda, men gleder meg til å kjenne liv.........)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå