Gå til innhold

klageklageklage.....


nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

helt supert å skulle bli mamma for tredje gang, men kvalmen kunne jeg godt vært foruten...

er 8+4 i dag og synes bare kvalmen blir verre og verre for hver dag... usj...

klarte tilogmed å somle sånn i morges pga elendig form at eldste sønnen min kom for sent på skolen og minstemann kom i barnehagen etter de hadde satt seg til frokostbordet....

jaja.... vet jo det er verdt det når babyen kommer, men uff så slitsomt å bare ville spy.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig med deg. kvalmen begynte i uke 5 og det har bare blitt verre og verre, når er jeg i uke 8 og i går begynte spyinga, jippi, det er virkelig det jeg har prøvd å unngå ved å spise ofte. Er helt sår i halsen i dag, kjenner magesyren fortsatt, regner med at det er på'n igjen ikveld...det er da det er aller verrst. Heldigvis kan man si, siden jeg må jobbe for å tjene opp rettighetene mine:)

Regner med at det går over rundt uke 11, det er iallfall det det har gjort før. Jeg kjenner så tydelig at dette er siste gangen jeg er gravid, så jeg vet at det er siste gang med kvalme (om alt går bra) også :) Venter mitt 4. barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid sagt at jeg vil ha 4-5 barn, men når jeg denne gangen har fått kvalmen for 5 svangerskap så har jeg bestemt meg for at dette nok er siste gang jeg orker å gå gravid ja....

er ille hele døgnet for meg. våkner på natta og vil spy tilogmed..

har du noen triks som hjelper for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i klagekoret. Kvalme er kjipt! Har lysst til å busette meg på badet deler av døgnet. Har ikkje så mykje oppkast, men ein god del brekningar. Kan ikkje ete heile tida heller.... Men eplejus og farris hjelper ein del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...