Termin 31.12.07 Skrevet 31. august 2007 #1 Del Skrevet 31. august 2007 Hei Jeg var på ultralyd for en mnd siden. Jordmor mente at hun så to kaffebønner noe som indikerer jente. Jeg selv mener og føler at svangerskap 1 og 3 er mest like. Magefølelsen sier også gutt. Hvor sikker kan man være på jordmor har rett? Jeg har to barn fra før og begge svangerskapene var en god del ulike. Barn nr 1: Gutt Veldig kvalm de 12 første ukene, kastet opp stort sett kun om morgnen. Deretter kastet opp sporadisk om morgnen. Ingen spesielle lyster Mørk rett stripe på magen Babyens puls mellom 130-140 Barn nr 2: Jente Veldig kvalm fra dag 1. Kastet opp mye stort sett senere på dagen/ ettermiddagen. Kvalmen kom tilbake i stor stil i uke 30 igjen. spesielt lyst på kritt og isbiter Mørk strek på magen som ikke var helt rett og sammenhengenede Babyens puls mellom 130-150 Svangerskap 3: Morgen kvalm 3 første mnd Ingen spesielle lyster foreløpig Mørk rett strek på magen Babyens puls mellom 130-140 Jordmor mente at det er en jente. Har noen erfaring med å få oppgitt feil kjønn på ultralyd? Termin 31.12.07 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10245059-gutt-eller-jente-p%C3%A5-ultralyd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå