Gå til innhold

bare en ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,

ja man faar tilbud om 1 ultralyd mellom uke 17-19 vanligvis:) gaar jo ann aa faa en ultralyd privat, koster 1200 kr paa majorstua klinikken vet jeg, for der skal jeg og mannen min ha 3D ul i uke 27. Du maa nok ta det privat hvis du vil vite kjoennet:)

Lykke til:)

Pappan til en venn av meg er gynokolog ved Volvat, og han synes det er så artig med alle han kjenner som skal ha barn, at han har tilbudt en meg en ekstra ultralyd med 3D. Han frister også med video.

Har ikke helt bestemt meg enda, men tror jeg ender opp med at takker ja. Ville ikke vite kjønn da jeg var på den ordinære ultralyden for snart en måned siden, men lurer på om jeg vil vite det nå.

Hei..

Jeg syns også det er lite med bare en ultralyd...

Jeg fikk heller ikke vite kjønnet og ble egentlig veldig skuffet fordi de så så lite.. Ho som foretok ultralyden på meg var jordmor-student så ho var jo ikke så dreven heller, så jkeg følte meg veldig skuffa..

Men jeg har fått nr til en privat klinikk i Moss som foretar ultralyd så jeg skal bestille en time der. koster vosst litt under 800kr eller noe sånt så det skal jeg koste på meg...

Kanskje det er noe i nærheten av der du bor?? kommer an på hvor du bor...

Jeg ville undersøkt om det er det..

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...