Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg har Aventflasker, og ser at det er ett hull i tuten på dem. Skal antall hull øke etter hvert som barnet blir større? I så fall når? Det meste som finnes er vel med tre hull?
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 min lillegutt brukte flaskene med ett hull leeenge, sikkert altfor lenge..begynte m 2 hull. prøvde meg forsiktig fram for at det ikke skulle bli en stor overgang kind of-men han slukte ivei. var sikkert kjempelykkelig for at melka kom raskere:)da han var rundt 4 mnd bytta jeg til 3 hull, og når han ble rundt 6 mnd bytta jeg igjen til 4 hull. det har gått kjempegreit. tror 4 hull er det meste! hvordan gammel er babyen din?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Tusen takk for svar! Han er 3 måneder, så da er det nok på tide å øke antall hull!
Sol + spire Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det er nok uansett lurt å vente for lenge med å skifte til flere hull enn for tidlig da dette kan medføre vondt i magen til den lille siden det kommer mer melk og kanskje mer luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå