Gå til innhold

Dere som har hatt innvendig ul rundt uke 8, hvordan skal bildet se ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på innvendig ul da jeg nettopp var ferdig med uke 8. Jeg fikk se hjertet slå og alt så bra ut. Legen ville imidlertid ha meg tilbake til innvendig ul allerede i uke 10 (på onsdag).

 

Jeg fikk med meg et bilde av embryoet som jeg viste samboer og nærmeste familie, og det er her greia begynner: På bildet ser vi tydelig et hode og en bitteliten kropp, men det ligger også noe andre "greier" i samme posen som fosteret. Disse "greiene" er litt større enn fosteret. Samboer mener at disse "greiene" er et hode og en kropp til, men legen sa ingenting om dette. Jeg fikk eplesjokk og googlet på ul-bilder for å se hvordan de "skal" se ut. De vi fant inneholder bare ett foster i den posen og litt navlestreng, ikke alt det "greiene" som er på bildet mitt. Har noen av dere peiling? Kan det være masse andre greier der uten at det nødvendigvis er et foster til?

 

Jeg vet jeg vil få svar på onsdag, men jeg må bare forberede meg litt. Dersom det virkelig skulle vise seg å være to så kommer jeg til å gå rett i gulvet. Vi har null erfaring med barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL i uke 7 og da var det bare en klunp med ett hjerte som slo i midten omtrent. Men så tidlig så ligger jo fortsatt plommesekken med der. Morkaken ligger jo som en liten start ved siden av der. Hadde det vært to hadde hun sagt noe om dette. Det har de plikt til og gjøre.

Skjønner at dere lurer men tror kanskje det kan være en liten del av plommesekken som er igjen. Det ser veldig slik ut hos meg i vertfall. Med alle mine mener jeg.

Håper at dette hjalp litt på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plommesekken kanskje? Tror nok legen hadde sagt noe om det var et foster til, de er tross alt ganske vant med å tyde ultralydbilder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ultralyd i uke 8,og da var der ett bittelite foster,med ett hjerte som banka...var ingen dubbeditter ved siden av..så kansje d er to,er vel kansje derfor de vil ha dere inn igjen,for å se om de tingen som du snakker om er der enda..

Dere må ha lykke til iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...