callmebecka Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Selve instruksen er grei nok, og alt virket ok da jeg tok det igår kveld, men idag tidlig kom det ut en stor klump/alt sammen da jeg var på do. Er dette vanlig? Er det noe igjen der oppe da? Fikk beskjed om å ta en dose morgen og en kveld til IKM. Synes dette virker som litt i meste laget da jeg ikke har påvist progesteron mangel. Hvor mye/ofte tar dere? Er fristet til å "overkjøre" gynekologen min og bare ta en om dagen. Takk, takk for alle svar!
CosmoGirl Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hei du... Det er helt normalt at Crinonen kommer ut igjen - i form av klumper, små og stor - med eller uten farge! :-) Jeg har også tatt 2 doser om dagen ved forrige forsøk, morgen og kveld fra egguttaket - tror de fleste gjør det. Jeg antar at jeg skal gjøre det denne gangen også. Lykke til videre frem til testedato - håper du lykkes :-) Ha en fin dag og en super helg!!!!
Eggkoker'n Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg får ut "smuler" etter en del timer...Æsj..;p De sa på både riksen og apoteket at det kommer ut litt igjen. Hører folk snakker om at det de får ut er rosa , men det er ikke mitt (litt for detaljert,kanskje )... Jeg fikk beskjed om å bruke morgen & kveld (2 pk , dvs 30 stk). Jeg har heller ikke for lite av noen ting.
callmebecka Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Tusen takk for gode svar begge to! Krysser fingre frem til neste helg....og tar to doser om dagen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå