Gå til innhold

Hei jenter, et EKKELT spm..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et innmari ekkelt spm som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med. Tilhører ikke dette forumet, men låner pga anonym..

Begynte å blø rundt dag 18 i syklusen, regnet med at dette var el-blødning. Det har vedvart innimellom. I dag tok jeg et speil og tittet nedentil. Jeg blødde ikke pga el, men pga min venstre indre kjønnsleppe er veldig unormal!

HJelp!

Den er ikke glatt, slik den høyre er, den ligger nå 1 cm nedenfor den andre, noe den aldri har gjort før. Rødere enn den andre leppen.

Føler meg slaskete og ekkel.

Hva er feil? Dette har ikke vært tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snodig..

Har du slått deg der nede i det siste eller noe? Syklet kanskje, eller gjort en annen aktivitet som kan gi sår/slitasje der? kanskje du har fått et sår og så har den hovnet opp eller noe..

Siden dette bekymrer deg hadde jeg nok gått til legen/gynekolog for å få sjekket det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det sjekket av en gynekolog så slipper du å bekymre deg.

 

Jeg har hørt at kjønnsleppene endrer fasong når du er gravid, men om det får så ekstreme utslag, vet jeg ikke. Til trøst kan jeg si at mine kjønnslepper ikke er like store, de er ujevne. Og etter at jeg fikk forrige barn, fikk jeg en "ekstra" kjønnsleppe fordi det var noe vev som ble revet løs, men som likvel grodde sammen. Har ikke fått noen klager fra min kjære på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...