Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Lurer litt på å kalle barnet vårt for Bjarne hvis det blir en gutt. Blir det alt for sært? Hvis jente har vi tenkt på Lone og Mali. Hva mener dere?
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Bjarne er kjempekoselig:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg liker ikke navnet Bjarne så godt.... Men Lone og Mali er kjempefine! : )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Nja, da tenker jeg på barnettv-figuren Bjarne Betjent...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Liker Bjarne kjempegodt. Samboeren min heter det og jeg kunne gjerne ha kalt ungen min for det også dersom vi hadde fått en gutt )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Synes det var et artig navn! Liker litt spesielle navn, istedenfor alle disse ti-på-topp-navnene. Selv vurderer jeg å kalle min lillegutt for Albert :-)
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Inger!Er du her på disse sidene? Hilsen Svigers...
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Bjarne er for meg et litt komisk navn, som jeg ikke kan venne meg helt til, selv om samboeren til ei venninne heter det. Synes ikke navnet passer på en voksen mann, det er noe puslete ved navnet... Bjørn, Bjørne og Bjørnar er mye mer solid - synes jeg da. Lone er et koselig og fint navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå