Gå til innhold

Da er jentene en mnd!!:-)

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Ja da har vi vært her på sykehuset i en mnd! Tida har faktisk gått fort. Men merker nå at det har bynt å gått litt sakte... Men sikkert pga at det begynner sakte å nærme seg hjemreise. Men har ikke fått noen dato ennå, når vi får reise hjem. Men det har vært mye fremgang til begge jentene. Sara har blitt 2350g mens Vilde er snart 2 kg! De har blitt så store! :-) De har endelig flyttet ut av kuvøseromme til sengeromme:-) Der ligger de på rekker og rad i vanlige senger. Så nå er det vel bare ammetrening igjen! Sara har vært veldig flink i dag, mens Vilde ennå er litt svak. Hun blir sikkert å bruke litt lengere tid enn storesøster. Vi vet ikke så mye om hva som eventuelt blir å skje med Vilde, de sier at tiden får vise. Så vi må bare vente å se.. Men hun har utviklet seg veldig bra til nå:-)

På søndag reiser min kjære hjem, han skal begynne å jobbe igjen. Blir rart å gå her alene.. Gruer meg til det! Men har heldigvis blitt kjent med ei koselig mor, som også har ei tulle liggende på prematuravd. Så da har jeg i hvertfall ei å snakke med:-) som forstår meg:-)

Dette var en liten oppdatering fra meg:-)

Lykke til dere alle sammen:-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...