Gå til innhold

Tidlig ul..gruegleder meg..


Tristan på vei fikk ei jente:)

Anbefalte innlegg

Er 10+2 nå å skal på tidlig ul på mandag fordi jeg har fått begge mine barn henholdsvis 4 og 6 uker før tiden,og siste mann ble født med noe av tarmen på utsiden av kroppen. Han er fire år nå å du merker ikke noe på han:) Men tiden etter ul i uke 17 med han, å fram til fødsel var helt forferdelig, å den mnd vi låg på sykehuset etter at han kom til å var blitt operert er noe jeg for alt i verden ikke vil oppleve selv eller vil at min værste fiende skal oppleve. Så denne gangen får jeg en tettere oppfølging heldigvis. men når jeg fikk brevet i posten i dag om å komme på ul gikk det kaldt nedover ryggen min. Enn om noe er galt igjen? Å hva om jeg får før tiden denne gangen å..ennå tidligere...sitter her med en ekkel klump i magen å sambo er på jobb....må bare få ut litt..ja hva skal man kalle det...nærvøsitet...dere jenter er bare helt fantastiske å ha. Dagen er ikke helt den samme uten. Så denne gangen "bruker" jeg dere litt for å lette litt på redselen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du gruer deg med den erfaringen du har. Men synes du skal prøve å tenke at det er ekstremt sjeldent at noe går galt, og kroppen ordner som oftest opp selv om det er store misdannelser. Jeg grudde meg selv veldig til UL, så kan forstå at du er stresset. Kan vel bare si LYKKE TIL, tenker masse på deg, og jeg er sikker på at dette går bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kattungen:) Satser på at det går bra,men det henger mye igjen fra sist gang...prøver å tenke at hva er sjansen for at det skal bli sånn igjen...ganske liten sikkert..gleder meg bare til å blir ferdig med ul nå så jeg kanskje kan slå meg litt mer til ro å kose meg.

Men tuuuuusen takk for støtten:) trenger det innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det går bra. Skal tenke på deg, krysse fingre, sende gode tanker:) Håper du forteller om opplevelsen din når UL er overstått, hvis du orker.

 

En stund til jeg skal på UL, er bare i 5. uke (med nr 2). Sees da;)

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...