Gå til innhold

Kan man bruke Pergo samme syklus som man skal starte med spray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vi har hatt samtale med aleris og fått resepter for nesespray som jeg skal begynne på dag 21 i neste syklus. Er nå på dag 20 i denne syklusen. Har resept for pergo liggende. Kan jeg ta det neste periode, selv om jeg skal begynne med spray på dag 21? Håper jo i det lengste å få det til på naturmetoden. Leste på sidene til Aleris om at det er ingen fare forbundet med å gå på nesespray hvis man er gravid...

Vil så gjerne prøve en siste gang neste syklus...

takk for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

Vil vel egentlig være bortkastet å spise pergo fra dag 5-9,

få eggløsning alt fra fem til ti dager etter siste tabelett,og så begynne på spray på dag 21...

Dessuten...Pergo er tøft for kroppen det også,og personlig tror jeg kroppen

har godt av den hvilen den kan få før du begynner på spray :o)

Var jeg deg så sparte jeg nok pergoen,til en senere syklus.

Eventuelt utsette forsøk for å prøve pergo først...

Lykke til,håper du lykkes uansett hva du ender opp med !

Klem fra

Skrevet

Takk for svar!

Jeg tenkte på det jeg også.. At kanskje det er lurt å spare pergoen til neste naturlige syklus... Vi planlegger å ha ett privat forsøk nå, mens vi venter i kø på det offentlige.... Men det er jo så dyrt at vi nesten ikke har råd til det... Hadde så gjerne ønsket meg en graviditet på naturmåten. Jeg ble gravid i fjor høst på naturlig vis, men det resulterte i en ma i januar i år... Så jeg vet at det kan gå ann... Tenkte at hvis jeg tok den doble pergo dosen neste mnd. så satt det kanskje en spire... Har gått på enkel dose denne syklusen, men er 99,99% sikker på at jeg ikke er gravid... Venter mensen om en uke ca. Kjenner ingen symptomer idet hele tatt... Har ikke lyst til å utsette forsøket.. Vi har ventet så lenge nå.... 3 år straks.. + at det var i oktober i fjord jeg ble gravid sist... Termindatoen var et helvete i juli... Regner med at graviditetsdatoen blir like jævelig... Derfor "må" jeg liksom igang nå før den datoen kommer... Hvis du skjønner...

Håper på gode råd...

Klem fra

Skrevet

Hei igjen Lillhanne :o)

Hvis du tok pergo i forrige syklus,

skal den uansett henge igjen i kroppen og virke denne syklusen.

Siden du ikke vil utsette forsøket,får vi håpe at du likevel lykkes denne pp.

Men det vil du jo uansett ikke finne ut av før etter du har begynt på spray...

Men om det enda er en uke til du forventer mens,kan du jo allerede snart få en hyggelig overaskelse.Jeg håper på det for deg !

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...