Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Gikk igjennom slektstavla og såg at dette var et navn som gikk igjen i maaaaaange generasjoner fra min olderfar og bakover. Et skikkelig slekstsnavn m.a.o. (og slektsnavn er bra!) Synes det var litt spesielt (på en fin måte!), men............... går d ann å hete det uten å assosiere til Mikkel Rev?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg synes Mikkel er kjempetøft og ville ha det til gutten min- men mannen ville ikke...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Liker det veldig godt : ) Tenkte på det til sønnen min, men ble nedstemt av samboern....
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Mikkel (og Isak)er vanlige navn i Finnmark,blant samene.Mikkel er et fint navn.
HokusPokus Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes mikkel er ett veldigt fint navn. Hadde en gutt i bhg som het det en gang. Han blev dessverre litt "ertet" av de andre barna og likte ikka akkurat mikkel rev sangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå