Gå til innhold

Kan han hete dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kalle sønnen min for Marianus?

Hvis ikke har jeg tenkt litt på Kristofus. Hva synes dere? Liker litt morsomme navn jeg da. Vil liksom ikke ha noe som alle andre har, og jeg tror ikke jeg har hørt disse navnene før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, han kan vel hete det meste, det er dere som bestemmer.

Men, jeg ville nok ha styrt unna navn som sluttet på -anus..... og i alle fall noe som slutter på -ianus....

Skrevet

Siden du spør, jeg synes begge alternativene var fæle - og antar at grunnen til at du ikke har hørt navnene før er at de ikke er navn.

Skal du ha noe ingen i klassen har ligger sikkert Per og Kåre godt an.

Skrevet

Nei takk. Navn som slutter på "i anus" er det kanskje en grunn til at de fleste styrer unna. Kristofus er ikke mye bedre.

Skrevet

ikke fint, morsomt med i anus men ikke gøy å hete

Skrevet

Ok, så Mariuanus er så forferdelig? Da heller jeg mer og mer mor Kristofus. Synes det er litt søtt jeg da.

Barnet mitt skal iallfall ikke hete Per eller Kåre. Det er jo helt grusomme navn.

Hvis ikke heter oldefaren til barnet Magnus. Hadde jo kanskje vært litt koselig å kalle opp barnet etter han. Hva mener dere?

Skrevet

Er ikke så veldig positiv til disse navnene, men hadde nok heller valgt Kristofus enn Kåre ja...he he. Magnus og marius er kjempefine navn!

Skrevet

Tenkte med en gang på marihuana når jeg leste Maianus. Ikke bra....hehe

Skrevet

Magnus Kristophus. kjempetøft!

Skrevet

Å herregud! Ingen kommentar! LOL

Skrevet

nei.. mye heller magnus.. jeg også tenkte i anus ja.. ikke så bra når han kommer i tenårene kanskje?

Skrevet

Nei og nei....dette hørtes bare grusomt ut.... Jeg beklager!

Jeg henger meg på de som nevner at navn ikke burde ende på anus...

Da kan du evnt vurdere Sofus e.l. Mye bedre i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...