Gå til innhold

8 dager siden EL, lyserosa blødning, murring og LUFT i magen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde første dag i siste mens 06.08. Dersom jeg er gravid har befruktningen skjedd ca. 22.08 (8 dager siden). Når tror dere at jeg kan teste meg for å få et svar? Jeg blir GAL av å vente. I dag fikk jeg en veldig liten og svak lyserosa blødning. Nesten ingenting, borte ved ett tørk.... Jeg er også så luftig at jeg røyker meg selv ut av huset, og murringer som jeg ser andre beskrive her har holdt på i flere dager... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat de samme symptomene som meg!Jeg har testet positivt!!Hadde en liten lyserosa/brun blødning ca en uke etter el.Og 5 dager før IKM kom det enda litt lyserosa/brunt utflod.Det er ganske normalt at det skjer i uke 4 og 8 visstnok + under festeblødning.Jeg er vanvittig oppblåst i magen og masse mensmurringer.

Kanskje du også er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..... Men jeg testet negativt igjen i dag. Er for utålmodig? Hvor mange dager etter befruktning fikk du positivt svar? Jeg er jo bare 9 dager siden i dag... og tror det skal være 4 dager igjen til IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var en uke etter el.Men da fikk jeg svakt positivt svar med testpinner fra Quick Respons.En uke før IKM fikk jeg positiv CB digital.

Kan virke som du er gravid....kanskje du hadde el litt senere og dermed ikke får positiv test før IKM eller kanskje tilogmed etter IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være... Og du vet hvor GAAAAL man blir av å måtte vente? Akkurat nå har jeg bare lyst til å rive plasten av en ny CB-test, men vet at det er fullstendig bortkasta da jeg tok en klokka 08.00 i dag som var negativ... Er testpinner fra Quick repsonse mer sensitive? Urinveisinfeksjon er et typisk tegn det også, er det ikke? Jeg blør jo heller ALDRI i forkant av mens, så de to dråpene 8 dager etter EL var jo merkelige... Hehehe.. Jeg merker at jeg bare vil ha et svar jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på en ting til:)Jeg føler jeg er gravid i forhold til andre mnd jeg ikke har vært det.Kjennes forskjellig ut fra symptomer i en vanlig syklus.Jeg har jo trodd jeg har vært gravid flere ganger....men denne mnd er anderledes!Er det slik med deg også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. i grunn.. Men jeg stoler ikke helt på meg selv der. Som du sier: jeg har også lurt meg selv flere ganger. Men blødningen og sviingen når jeg tisser har jeg jo forsåvidt ikke opplevd de andre gangene da.. Og så hadde jeg en slags "forlenget eggløsningssmerte". Det har stukket og småverket helt siden eggløsning... MEN! og det er nok et MEN! Er dette bare ting jeg skaper i mitt eget hodet? Nå har jeg lest så mye om symptomer inne på disse sidene her de siste dagene, at det hele kan rett og slett være psykosomatisk :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...