Gå til innhold

Kan bekkenløsning komme "over natten" ?

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært plaget med smerter i symfysen, men det har ikke vært verre enn at jeg har kunnet fungere med det. Smertene har primært plaget meg når jeg skal snu meg i sengen eller stå opp fra liggende stilling.

Men i går var jeg uheldig og gjorde noen krumspring jeg helst burde latt være. Fikk veldige smerter i symfysen, á la de jeg får om natten. Men disse var konstante og og gjorde at jeg knapt klarte gå. Har ikke fått sove i natt pga smertene og i dag er det like gale. Blir helt sinnsykt vondt dersom jeg belaster kun en fot om gangen. Blant annet ved å gå :(

Vel, er dette bare en rekasjon på gårsdagen, eller er BL kommet for å bli? Og kan det virkelig komme så akutt?

Et par uker til termin for øvrig....

Fortsetter under...

Det er ofte slik at man blir verre etter en helt feil belastning, desverre. Men ta det med ro noen dager så kan det være at det blir litt mer som du normalt har vært vant med. Det behøver ikke å ha blitt værre!

I starten merka jeg også mye til dette ... etter å ha tatt det med ro et par dager så følte jeg meg litt bedre og gjorde derfor ting jeg ikke burde ha gjort, og det straffet seg med vond kveld, grusom natt og en forferdelig dagen derpå. Så var det bare å ta det med ro igjen! Men så er det det da å lære seg å kjenne sine begrensninger.

Jeg har nå hatt bekkenløsning siden uke to, det vil si at jeg har hatt bekkenløsning i 20 uker til nå ... jeg er nå så ille at jeg må bruke krykker og har ettehvert lært å kjenne mine begrensninger, det vil si gjøre minst mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...