mamma.85 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 jeg hadde ikke kastet opp på 4 dager!! sjohooooo var litt kvalm i sta så tenkte det kunne hjelpe med litt frisk luft, så jeg gikk ned på shell å kjøpte noen blader.. på vei opp fra shell kasta jeg opp langs veien.. ganske flaut for å si det sånn.. det fortsatte bortover veien og inn i hagen min.. mmmm fy flate hva vi gjennom går for barna våre;) men er definitivt verdt det=)
TussiLussi Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Enig Holdt på å spy i frisørstolen i dag..... hadde sikkert ikke vært så bra...men luktene der inne var helt grusomme !
mamma.85 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 hehe... nei det hadde kanksje ikke tatt seg så veldig godt ut... det som gjorde at jeg satt i gang var bensin lukta..*grøss*
TussiLussi Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 hehe... kjenner til problemet, holdt på å kjøre tørt, for hver gang jeg nærmet meg pumpa brekte jeg meg og måtte bare dra videre.... nå har mannen overtatt den oppgaven
Snødronningen Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 He,he - jeg synes bensinlukt er kjempedeilig nå når jeg er gravid, slike lyster heter vel Pica. Men, jeg har sluppet unna all kvalme hittil, til gjengjeld er jeg over-overtrøtt. Er 9+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå