Gå til innhold

Redd for å prøve på nytt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar :-)

Jeg blir så glad når jeg leser slike historier som din mitzy. Og gratulere så masse til deg, ønsker deg lykke til i svangerskapet ditt.

Jeg må føle på dette her jeg, er usikker. Samboer vil prøve igjen, så da er det opp til meg å avgjøre dette.

Annonse

Ja, jeg skjønner hva du mener. Er en stor psykisk belastning og miste. Var faktisk ikke planlagt og bli gravid ennå. Ville vente til høsten eller kanskje lenge fordi jeg var redd jeg ville gå under hvis jeg mista en gang til på så kort tid. Hadde så vidt kommet meg opp igjen. Så ble litt sjokket at jeg hadde blitt gravid pånytt. Og flere dager før EL hadde vi hatt sex. Så da holdt de seg der leeenge likevel og venta.Underlig hva kroppen får til iblandt.

Men da jeg hadde blitt gravid igjen tenkte jeg bare abort. redd for og gå på do og mareritt om nettene.

Så da jeg var 12 uker på vei tok jeg privat UL for og "bekrefte MA" siden en liten bløding på papiret og symptomer som forsvant i 10/11 ukers tiden. Men tok grundig feil og blødingen var bare skjøre slimhinner og alt sto fint til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...