Gå til innhold

Frustrert venter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kikker titt og ofte innom dette forumet. Første gangen jeg skriver et innlegg her. Vi har prøvd i 2 år nå. Har funnet ut at jeg har endometriose og mannen har litt få svømmere. Har tatt lap og bestemt oss for å prøve assistert befruktning. Gleder meg til å komme igang. Men er ganske frustrert. Har funnet ut at papirene faktisk ikke er sendt.... De kunne vært sendt for 2,5 måneder siden. Har ringt gyn flere ganger men hun ringer ikke opp igjen. Noen som har opplevd det samme? Noen gode råd??? Føler meg liten og alene og lite å stille opp med.... Hva kan jeg gjøre for å få fortgang i papirene når gyn ikke vil ringe meg?????

Ønsker dere alle lykke til :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skjønner hva du mener. Det har vært en del rot for meg også mhp papirer hit og dit også føler en seg så liten utenfor det store systemet. Du må jo bare får gynekologen din til å sende papirene. Event. går du til legen din og får han/ henne til å sende søknad om IVF på sykehsuet. Det var legen min som sendte søknaden. Min historie er at jeg har hatt flere graviditet utenfor livmoren og har fjernet en eggleder og har en som antakelig er ødelagt igjen så Ullevål har anbefalt å begynne med prøverør. Vi ville prøve naturmetoden først, men når vi bestemte oss å begynne med prøverør er det så irriterende at det blir så mye rot. Jeg har ringt til Ullevål og nå er jeg endelig lovet et brev etter 4 måneder med papirrot.....Håper bare ikke at de setter oss helt bak i køen når det er de som har rotet. Vi ahr levert sæd- og blodprøver så nå venter vi bare på å bli kalt inn til samtale....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...