stinelin81-3 smågull Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 vi gikk over fra NAN1 til NAN 2 for ca en uke siden. Vesla har hatt grønn bæsj siden. Vet at det ikke er så unormalt når man gir noe nytt... men i en hel uke?? Det virker ikke som det plager henne noe i det minste. Like fornøyd som vanlig:) Men jeg synes det begynner å drøye litt med den grønne guffa nå da.... Noen som har noen svar eller råd??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Eneste jeg kan si at det har min datter hatt i en uke nå også. Bruker bare nan1 siden hun er 8 uker. Det ser heller ikke ut til å plage henne, like blid som alltid:) Trodde dette var vanlig når de får mme?
Grorüd.. Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hei det trodde jeg også (at det var vanlig..) snuppa mi har hatt grønn avføring siden vi begynte med mme... og det er 2 mnd siden!
Sol + spire Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Heisann Bruker også Nan1 og jenta mi har også grønn avføring. Det er normalt det når en gir mme. Ingenting å bekymre seg over. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå