Gå til innhold

vanlig med mens-smerter???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hatt mens-smerter i godt og vel en uke nå, siden jeg testet positivt.

Er dette vanlig, eller betyr det at det er en SA på gang?

Dere som har opplevd SA, hvor lenge gikk det fra dere fikk mens-smerter til deere begynte å blø?

Er så bekymret nå, får ikke ro på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for raskt svar.

Så det er vanlig med mens-smerter når man er gravid...

er førstegangs, så blir litt bekymret over slike ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil bare si at jeg har hatt mesnliknende smerter helt siden jeg ble gravid. Gikk og ventet på mens, men den komm ikke. 1 uke på overtid tok jeg en test og den viste positivt:) Har frmdeles "menssmerter" og er nå i uke 7. En venninde av meg hadde det også likt som meg og hun har nå født en nydelig liten gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var også veldig nervøs for smertene, helt til jeg snakket med andre i samme situasjon. Smertene en kjenner er rett og slett livmoren som strekker seg for å gi plass til spiren:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa har mens-lignende smerter, men alt er som det skal saa vidt jeg vet. Er 7 ++ uker paa vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Er innom litt her i 1 trimester, men er selv i 3 trimester, eller rettere sagt er jeg 36 uker. I beg av svangerskapet ca de første 3 mnd er det helt vanlig med mensenlignende smerter. Det er livmoren din som strekker og tøyer seg slik at barnet ditt skal få plass til å vokse. Jeg hadde selv ganske mye av dette i begynnelsen. det kommer også ofte tilbake i slutten av svangerskapet, men da kalles det kunnere eller falske rier, det vil si at livmoren trener seg til fødselen. Dette kan begynne i midten av svangerskapet eller helt mot slutten. Noen har ikke kjennskap til dette i det hele tatt. Ikke vær redd for forandringer som kommer, ofte er mye av det rare som skjer ganske normalt...også stikninger i underlivet og i lyskregionen er normalt.

 

Mvh Kaisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...