Gå til innhold

noen som har opplevd svak strek på graviditetstest?


stoltmammatilenjente

Anbefalte innlegg

jeg skal ha ikm om 6 dager, og testet meg i dag. ventet i 5 min men fikk ikke strek . Men etter en halv time måtte jeg sjekke testen igjen, og da hadde det kommet en svak strek, men den var ikke så sterk som kontrollstreken.....

 

Kan jeg kanskje være gravid?

 

jeg tør ikke å håpe på noe siden vi har prøvd i over ett år, og jeg har blitt skuffet hver mnd..

 

Så håper den sitter denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg opplevde svak strek på den første testen min. Tok en ny test dagen etter, og da var streken sterkere. I begge tilfellene kom streken innen 1 min... Er i uke 7 nå, ca 2 uker siden jeg tok testene.

Krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet imorgest og fikk en svak strek, men håper og tror at jeg er gravid. Er 3 dager før IKM, så jeg satser på at streken blir tydeligere om et par dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det er det hormonnivået som styrer fargestyrken på testen. Hormonnivået i urinen har en høyere konsentrasjon på morgenen, og når du er lenger på vei med spiren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krysser alle fingre og tær for deg, :) får vel ta en test i morgen også, så får vi se hva som skjer... Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har også opplevd at det har kommet en strek etter ca 20 min. Men når eg testet igjen, så va den negativ. Gikk til legen og testet, og den va også negativ. Fikk beskjed om at man ikke skulle lese av noe resultat etter 10 minutter, da den kunne slå om og gi feil resultat, og at det faktisk ikke va helt uvanlig at den slo om heller! Dvs at alt som skjer etter 10 minutter e ugyldig.

Men hvis det innen 10 min e kommet en strek, svak eller sterk spiller ingen rolle, så e den positiv!

Uff.. Absolutt ikke meningen å være negativ altså!!

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...