krysser fingre og tær! Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg var jo så heldig at jeg skulle slippe sprayinga denne gangen, men nå vet jeg ikke hvor heldig jeg egentlig var. Disse sprøytene jeg skal ta i stedetfor er det noe styr med. Jeg må blande de selv, de må stikkes på en spesiell måte, slik at vi alltid må være to, det er ei tykk vond sprøyte og på toppen av det hele får jeg allergiske reaksjoner av de. Og så stikker jeg jo med puregon hver dag også.. Så her sitter jeg med en rød, gul og blå og ganske hoven mage og er så lei av alt som har med hormoner å gjøre. Hadde man bare vært sikkert på at man skulle bli gravid til slutt, hadde det vært lettere å gå gjennom dette. Men her sitter jeg i tillegg og er ganske så pessimistisk til hele forsøket. Uff, det er visst på tide jeg kommer meg til uttak og får satt i gang. Skal på ul nr 2 i morra, så da får jeg vite når jeg skal inn.
lita78ღ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei Kjenner meg veldig igjen. Jeg har tatt tre sprøyter pr dag, og man føle man ikke gjør annet enn å være en levende nålpute. heldigvis hadde jeg uttak i dag, så stikkinga er over for denne gang. krysser fingra for at dette ble siste gangen.. Masse lykkeønskninger fra meg!
krysser fingre og tær! Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Uttak i dag ja, så spennende! Lykke til du og, og la oss håpe magene våre kan duge til noe annet enn nåleputer framover!
CosmoGirl Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Heisann.. Det var som om jeg skulle skrevet dette selv - he he.. er så lei sprøyter jeg også - tar selv 3 hver dag, og håper jo at jeg setter siste sprøyte i morgen og uttak på mandag.. Lykke til med ul i dag - jeg skal også på ul - det blir spennende :-)
krysser fingre og tær! Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Jeg skal visst fortsette enda noen dager på sprøyter, før jeg får ta ut disse egga. Jeg skal ha uttak på onsdag Får nå håpe dette styrer fører med seg noe positivt for oss begge denne gang!
CosmoGirl Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Du skal se at dette blir så bra så. Jeg skal ha uttak på mandag :-) så jeg setter siste hormondose om en halv time... så er det EL-sprøyten i morgen kveld.. Nå gjelder det å sette riktig sprøyte nå... hehe Skal kanskje ikke tøyse med sånt - har lagt EL sprøyta lengst bak i kjøleskapet :-) sånn at jeg ikke kan klare å sette feil i kampens hete!! Lykke til videre da... Du får kjempe videre med sprøytene et par dager til... så fører det med seg noe godt!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå