Gå til innhold

min historie, kanskje lykkelig slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har et barn på 9 år, begynte for fullt prøving på nr 2 i 2002. ble gravid på naturmetoden sep.2002. endte med utskraping nov.2002. etter dette var vi prøvere til 2005, da begynte vi for fult med prosessen ved ullevål ivf. 4 forsøk 3 misslykkede 1 som var kjemisk graviditet. fikk beskjed ved siste konsultasjon jan 2007, at dette ikke var veien for oss å gå for å få flere barn. Dette var vanskelig for oss å godta slik at vi i juli2007 bestilte en time ved aleris for en second opinion. har time i sep 2007 . I GÅR TESTET JEG POSITIVT MED NATURMETODEN, JEG ER GRAVID IGJEN ER 6 uker på vei. Håper at denne spiren vil være i min mage en god tid fremover nå. Så lenge det er liv er det håp.

Stå på alle dere tøffe tolmodige utholdene jenter her inne.

ps.alderen min er 39 år

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer sååååååååå mye! Lykke til videre med magen & svangeskapet:-)

Klem

Skrevet

Grattis sååååååå kjempemye. Håper alt går bra med deg.

Skrevet

Gratulerer!! Krysser fingre og tær for deg!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Lykke til videre med svangerskapet! :-)

Skrevet

Dette var virkelig en rørende historie. Gratulerer så mye, dette er fortjent etter alt strevet. Lykke til!

Annonse

Skrevet

Jeg gråter da jeg leser historien din - (og jeg sitter på jobb!) Vi har også en sønn fra før, har hatt 4 misslykkede forsøk til nå, og er helt knust! Tenkte at nå er det slutt.Orket ikke tanken på å sette igjen nå...... hvorfor får vi ikke en til? Ble naturlig gravid våren 2006 men mistet.

Tenk om samme mirakel kunne skje oss. Ønsker dere lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye !!!!! Håper det blir en lykkelig fortsettelse :-)

Jeg er 39 - rakk akkurat å komme meg med på Riksen før alders-døren ble lukket.... Skal holde ut 3 runder har jeg lovet megselv. Men det er alt jeg/vi får også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...