Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Har lyst å kjøpe Bergans allværsjakke til jr som er 3 år. Han trenger str 4, og de jakkene begynner på den størrelsen. De koster 1200 kr, men er ikke så tjukke og stive som andre vinterjakker. Reima jakke koster jo nøyaktig det samme. Alternativet er å kjøpe Skogstad jakke til halve prisen, men de er tjukkere og stivere. Han kommer til å bruke den i bhg og på skiturer etc i vinter ( vi har fjellhytte og tilbringer masse tid på fjellet) Men er det vits å bruke så mye penger på en jakke ? Hva hadde dere gjort ? Kanskje det er noen som har prøvd denne jakken, er den verdt det - eller betaler man bare for merket ? (synes jo den både ser og kjennes bra ut) Er så usikker på hva vi skal gjøre - er jo ikke akkruat stinn i gryn heller, men prioriterer bra klær og utstyr til smurf.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Bergans har fantastisk flotte og gode klær da, så mitt råd er kjøp og selg
Katja Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Personlig hadde jeg ikke gjort det, jeg syns det er for dyrt for et plagg til en unge som vokser fort. Jeg hadde nok gått for Skogstad, ungene skal jo være ute og leke, de skal jo ikke akkurat være med på ekstremsport heller Eller allværsdress til 599,- fra Helly Hansen. Så på det i dag, syns det virket veldig bra, og bukse og jakke til 599,- er jo en grei pris. Men for all del, folk må gjøre som de syns er best, men selv hadde jeg som sagt ikke tatt meg råd. PS! Dere som er glade i å være på fjellet. Jeg bruker Timberland høstsko som fjellsko til mine barn, de er vannettet og stødige. Og i dag fant jeg de på tilbud på SmartClub til 199,-, hvis det skulle være av interesse
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg ville heller kjøpt Polarn O. Pyret sine, disse synes jeg faktisk er bedre enn Bergans til de små..! :-)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jeg hadde nok ikke gjort det. Vi er også mye på fjellet, men vår 4 åring er ikke ute i så dårlig vær at han trenger det beste utstyret. Har Skogstad jakke til gutta mine, som går i arv. Når de blir større og vi har mer behov for fjell utstyr vil vi nok inverstere i det. De kan arve hverandre, og de vokser ikke ut av det så fort heller. Det kommer vel an på hva en vil prioritere. Men har en skikkelig vinterdress til barna kan jo den med stor lykke brukes på fjellet?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Da må jeg på sjekket de ut også. Takk for tips,
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Halve prisen også ;-) Har til lillegutt på snart 4, og til snuppa på 14 mnd, og er superfornøyd!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Er veldig fornøyd med P&P sine også. Kjøper de gjerne på våren. Her i Bergen kommer de da på 50% salg og de har alltid mye å velge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå