Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Når er det vanlig å få barnevogna i hus? Og leverer butikkene til avtalt tid (lover 4-8 uker leveringstid her i bergen)? Noen som kan anbefale teutonia spirit vogna eller andre gode tre hjulinger? Er det lett for spirit vogna å velte??
allegodetingertre Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vi kjøpte vogn i oktober, termin var tidlig i februar. Hadde vært på UL og sett at alt var greit. Det varierer vel når folk kjøper, men jeg ville nok ventet til etter ordinær ul i alle fall. Det er vel ofte litt tilbud i januar om du har mulighet til å vente så lenge.
Fikk maibaby06 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 vet ikke hvilke butikker det er i bergen, men som regel holdes vel det de lover. Vet det er lang leveringstid på noen emmaljunga vogner og farger, vognene lages i en og en farge så derfor blir det lang lev.tid. Jeg bestilte min teutonia halvannen mnd før termin, skjønt etterpå at det var litt sent, men var lenge og kikket før det:-) og så var jeg fleksibel på farge så da var det greit. Fikk den i hus tre uker før termin, kom til avtalt tid. Har svart deg noe på den andre tråden din (regner med du er samme anonym:-)???). Andre trehjulinger som jeg har sett anbefalt her er oth, tfk og easywalker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå