Gå til innhold

Etter hormonspiralen.......noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har tatt ut hormonspiraen den 6 august. Jeg foler meg darlig 1 og halv uke siden.Svimmel, trett, pa do om nattene,hodepine.

Testet negativ desverre i dag. Hvor lang tid tok det etter at hormonspiralen var borte med positiv resultat ti dere

Please svar

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg ble gravid med en gang etter jeg fjernet hormonspiralen.

Fjernet den 9 mai, fikk menstruasjon 11 mai og hadde eggløsning 24 mai, der satt den :-D Var veldig heldig føler jeg :-D

Jeg ble dårlig fra 26-27 mai, vondt i korsryggen, mensmurringer og stikkinger i magen, kvalm,trøtt.........

Jeg testet positivt 4 dager før IKM.

Lykke til, klem fra meg

Skrevet

Hei.jeg har to jenter, og er nå gravid igjen:)fikk satt inn spiral etter første mann, da vi ville ha nr 2, hadde jeg kun en mens etter å ha tatt ut spiralen, før jeg igjen var gravid. Denne gangen hadde jeg to mensturasjoner før jeg ble gravid. Tror kroppen trenger en måned å to på å komme igang igjen. stå på:)

Skrevet

tusen takk for svaret jenter .

Skrevet

Jeg hadde det som deg etter at jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Jeg trodde stadig at jeg var gravid, men det var bare kroppen som var i hormonelt ubalanse. Jeg ble gravid på 3. pp.

Skrevet

Det var trist at det kan vaere hormon ubalanse. Da er det best a ikke tenke pa det mer. Venter pa mensen jeg.

Takk for svaret igjen.

Skrevet

Jeg ventet på at mensen skulle komme hver dag etter jeg tol ut hormonspiralen. Det tok fire måneder... Leste mye om det på nettet og det står at hormonene fra spiralen er ute av kroppen etter to dager, men det kan oppstå en midlertidig hormonforstyrrelse som går over etter noen mnd. I alle fall kom endelig mensen og nå starter vi å prøve!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...