Gå til innhold

Hei godt folk ;o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år og gravid for andre gang, hadde en SA i spril 07 (visste ikke at var gravid) Om sist mens var til å stole på, hadde jeg den sist ca 5.7 og er i min 9. uke. Jeg som alltid pleier å skrive det ned, men ikke denne gangen nei..:)

Jeg testet positivt første gangen 19.8, og må innrømme jeg har svidd av noen tester, sist test var knall positiv den 28.8. Men likevel er det noe som sier at dette er for godt til å være sant, er vi virkelig gravide? Vi har prøvd i ca 1 år, og var på god vei til å få time til utredning, "pluselig" skjedde det 2 ganger på 4 måneder..! Jeg tør ikke slippe jubelen løs, og går og tenker "ekle" tanker..om det er dødt, om det utenfor livmor..blir små paranoid av dette. Har de vanlige symptomene, mensmurring, sure oppstøt, sliten/slapp, krampe nedover beina..men ikke noe antydning til smerte eller blødning.

Det jeg skal frem til er at man merker vel om noe er galt? Hva slags symptomer hadde dere når det gikk galt? Skal jeg bare slappe av og nyte dette? Er så redd for å bli skuffa og håper dette inderlig går rette veien. PS: skal til legen tirsdag.

Ha en flotters kveld, jenter! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er omtrent i samme båt vi to. har en fra før, hadde sa i mai.. og er gravid igjen... 11 uker nå:) Tør ikke helt å tro på det, men jeg har sett at hjerte slår... skal på ny UL på mandag:)

 

Ved min siste sa, fikk jeg mens smerter og så begynte det å blø.. jeg var 7 uker..

Skjønner hva du mener med negative tanker.. jeg er livredd for alt som kan gå galt.. er litt heldig.. for jeg har diabetes og da følges jeg opp hver 4 uke på føde.pol.. hver 2 uke etter 24 uker:) da får jeg mange ul så jeg får fulgt med hele veien.. mye styr å ha diabetes men ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

 

Håper du får gode nyheter:)

Lykke til

 

Og god kveld:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...