Gå til innhold

såg hjerteslagene : )


andregangsgravid<3<3<3

Anbefalte innlegg

da har vi vært på tidlig ul idag. Det var helt utruli å se dn lille å at hjerte slo.

Alt så helt normalt ut...så da er det vel bare å krysse fingrene på at det skal gå bra denne gangen : )

nå er kvalmen å alt vært det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke herlig?? jeg hørte de i uke 9 jeg:) men var på UL i uke 10+5 da så jeg de ikke, men ungen sprellet som bare det, så jeg går utifra at det sikkert var ett hjerte som slo. jordmoren har da også skrevet fin hjerte aktivitet på helsekortet mitt:) rart hun ikke viste meg det:) hun viste meg ryggmargen og blæren da:) nesen og munnen så vi også. hvor langt er du å¨vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så gøy.... Gleder meg virkelig til ultralyden 12 oktober, e sååå lenge til ennå!!! Men håber å høre hjertelyden på kontrollen hos jordmor om 3 uker, er da 15 uker. Gleder meg.

 

Lykke Til Videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var helt utroli..Jeg er i himmelen nå.. : )

skal tilbake om 14 dager for ny sjekk..er så spent..håper å ber at dn holler seg i ro der inne..å vokser å trives gått..

i følge ul var jeg 7+5 nå

det er så spennende dette!! : )

men det er vel større sjanse for at det går bra når hjertet slå?? eller??

 

må bare høre om en ting til: er det normalt å nyse ofte???

jeg nyser hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var 7+5?? det vil da si at spiren var 5+5, da har vel hjertet nettopp begynt å slå da? ja dette er kjempe spennende.

ja det er større sjans for at ting skal gå bra så lenge hjerteaktiviteten er påvist:)

 

nyser? tja nei det har ikke jeg gjort unormalt mye tror jeg.. eller kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønte ikke helt det legen sa da om di ukene..om det var jeg som var 7+5 eller om det var dn lille?? men var sikkert meg han mente..

 

nyser bare en gang om gangen, men det er hver dag..kanksje jeg er allergisk mot å være gravid : )

 

takker for alle svarene jeg har fått..

gått å ha en plass man kan få snakke ut å spørre om alt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hjerte begynner å slå tidlig, spennende JA..

 

Har blitt forkjølet di siste ukene å nyser gjevnlig, vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre ;o)

Tror også det er større sjangs for at alt går bra når hjerte slår normalt :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble og forvirret av den regne greia og ukene, for legen min har hele tiden brukt min mensdato som utgangspunkt, mens legen som tok UL på meg på mandag, brukte befruktningsdatoen. altså jeg trodde jeg var 10+5, og hun sa jeg var 8+5. det var da alderen til den lille hun mente. den var hele 4.5 cm lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...