Gå til innhold

Noen på svangerskapskurs i MOSS???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hanne 30:)

jeg har enda ikke vært på omvisning nei....skal på sv.kurs imorgen, så tenkte jeg skulle spørre da om når det er osv! regner med du skal føde i Fredrikstad???

når har du termin da?? jeg har UL- termin 15 oktober!!

heisann jeg har ikke vært på noe svangerskapskurs men har vært på omvisning på fredrikstad og jeg syns det var veldig greit og få litt informasjon,og få lov til og se de forskjellige avdelingene,og fødestuene.dette er og annbefale.varer ca 1 time og det er sammen flere gravide par.da kan man også stille spørsmål man lurer på i forbindelse med fødsel osv..

Annonse

Hadde først termin 15. jeg også, men etter ul så ble den flyttet til 26. Skal føde i Fredrikstad ja. Hørtes ut som omvsninga var bra så det er jo fint. Er visst nok veldig fullt på disse omvisningene så det lønner seg å ringe på fredag og bestille.

Ja, jenter - skjønner vi er på samme kurs... :o)

Hva synes dere så langt?

Kanskje det er på tide vi får presentert oss for hverandre? Skjønner gutta "bånda" med hverandre, mens vi kneip... :o)

PS - har kjøpt hasselnøtter - og synes det hjelper litt, jeg... :o)

Annonse

Jeg synes første timen var interessant og lærerik, men 2 var litt kjedeligere hehe:P ble jo nesten sliten :P

Når har dere termin a? Tror neste mandag blir den mest spennende ;D Litt mer om fødselen og sånn. og det tenker vi vel alle mye på om dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...