Gå til innhold

Lunsjtreff for Asker og omegn torsdag 6. sept, Baracoa i Asker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen og takk for i dag til dere som var der.

Var hyggelig å se igjen alle og spesielt morsomt og treffe de nyfødte.

Gleder meg til det blir min tur også :o)

Har satt opp nytt treff på Baracoa i Asker neste torsdag, den 6. september. Bord er bestilt, og antall skal bekreftes på onsdag.

Jeg håper jeg selv er andre viktige steder akkurat da, men om det ikke har skjedd noe ennå, dukker jeg vel opp jeg også :o)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg flytter fra Oslo til Akser i begynnelsen av september, og venter en gutt i begynnerlsen av oktober. Kunne veldig gjerne tenke meg å bli med på treffene! Er Baracoa det faste møtestedet?

Lykke til da! Høres ut som det store snart skal skje :-)

Hei Askermamma.

Veldig hyggelig om du blir med på treff :o) som sagt håper jeg at jeg har kommet meg på føden innen torsdag, men om ikke jeg er der kommer jeg sikkert en tur til Asker :o)

Fint om du gir beskjed om du kommer eller ikke innen onsdag, så får vi riktig antall når vi bekrefter bord-bestillingen.

Vi har ingen faste møtested ennå, pleier å avtale fra uke til uke og det har fungert bra. Legger alle treffene ut på sidene her, så det er bare å følge med.

mvh Elisabeth

Hei Alle!

Takk for sist. Det var veldig hyggelig :-)

Jeg kommer på torsdag, med mindre jeg skulle ha så super flaks at jeg føder en uke før termin... Tvilsomt, men det er jo lov å håpe :-)

Klem fra Tone

Hei Damer

Takk for sist ja. Det var deilig å komme seg ut en tur og sosialisere seg med omverden. Gleder meg allerede til torsdag. Elea og jeg kommer. Håper ikke vi sees til dere som går å vagger og venter. Lykke til. Venter i spenning på melding.

Klem V

Annonse

Hei alle sammen!

Skulle hilse så mye fra Elisabeth. Møtte henne på sykehuset i dag, da jeg var på kontroll.. Kristian er kjempe søt, og Elisabeth uforskammet opplagt :-) Mest sansynlig kommer de på treff torsdag.

Skulle hilse så mye til alle sammen :-)

Hilsen Tone

Hei alle sammen!!

Jeg og Mathias får ikke vært med denne uken heller. Vi hadde gledet oss veldig til å treffe de nyfødte nurkene!! MEN vi er med neste uke.

Sprek du er Elisabeth om du kommer på treff på torsdag!! :-)

Kos dere på treffet.

Hei jenter!

Takk for sist! Det var veldig trivelig å møte dere igjen.

Jeg trodde kanskje ikke jeg kunne komme denne torsdagen i og med at jeg er en uke på overtid!!... men det har ikke skjedd noe enda så dersom det forblir slik til torsdag kommer jeg og treffer dere.

Gratulerer så mye til Elisabeth og fam. med Kristian! Gleder meg masse til å møte han.

Ha en strålende dag i sola,o)

hilsen Inger-Lise

Hei igjen alle sammen.

Da er vi hjemme igjen fra barsel og formen er bra :o)

Som Tone har nevnt allerede, regner jeg og Kristian med at vi kommer på torsdag.

Hilsen Elisabeth

Annonse

Hei!

En liten oppsummering, da jeg lovet Baracoa å ringe å si hvor mange vi blir. Så langt har jeg fått med meg følgende:

Gutt nr 2 i aug

Askermamma

September-mamma77

Vibb

Marlin & gutta

Kreps1976

Celina73

Sitronelle

Ninamor33

QC

Jeg sier vi blir 10-12, i tilfelle noen velger å henge seg på i siste liten :-)

Gleder meg til å se dere i morgen!!

Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...