2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Fødte en død jente på overtid 18 april 07 var på ultralyd igår og ny termin er.......gjett 1 gang 18 april 08
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 HGratulera så masse.. Det var jo litt spesielt då
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Oi, d var litt ekkelt. Men krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen. Trist med jenta di Klem
rasyre Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 oiiii! gratulerer så mye.lykke til med dette svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer mamman til mathilde. Ja det kan du si,men tror ikke på at det er mening med noe jeg.Jeg har også mistet oktober 2006.Vi er ikke gravide ennå.Ønsker det noe forferdelig men stresser vel for mye med det.Så godt det må være å ha fått det til,samtidig er det en kjempe påkjenning.Det nye barnet vil jo ha bursdag å slikt samtidig som mathilde har bursdag/dødsdag.Du vil sikkert føle behov for å få tid til å bare tenke på mathilde innimellom men det er normalt.Det er jo flott også å få den gleden midt oppi sorgen.Mathilde var sikkert ei nydelig jente.Anbefaler www.englesiden.com.Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.Klem fra mammaen til to små engler.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer mamman til mathilde. Ja det kan du si,men tror ikke på at det er mening med noe jeg.Jeg har også mistet oktober 2006.Vi er ikke gravide ennå.Ønsker det noe forferdelig men stresser vel for mye med det.Så godt det må være å ha fått det til,samtidig er det en kjempe påkjenning.Det nye barnet vil jo ha bursdag å slikt samtidig som mathilde har bursdag/dødsdag.Du vil sikkert føle behov for å få tid til å bare tenke på mathilde innimellom men det er normalt.Det er jo flott også å få den gleden midt oppi sorgen.Mathilde var sikkert ei nydelig jente.Anbefaler www.englesiden.com.Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.Klem fra mammaen til to små engler.
TussiLussi Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde termin 1.april 2007 - mistet i uke 11 Har nå termin 1.april 2008 og er i uke 10 litt småstresset, kjenner jeg. Håper du klarer å glede deg over det nye livet, samtidig som du får rom til å ta med deg din engel Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde en MA i uke 15, måtte føde siden jeg var kommet s langt. Fødte 12.11. sønnen min som kom et par år etter har bursdag 11.11. Lykke til videre! Alt går bra denne gang skal du se:)
mia engel&fia frøken Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 gratulerer med den nye spiren, håpe nesten du føder litt før, det ville kanskje jeg håpe på for meg selv. min engle mia hadde termin 7.4.07 og den nye nå 16.4.08 ni dager ifra, vi har ivertfall funnet ut når vi er mest fruktbare. rart når det havner sån oppa hverandre, man må bare tenke på at det er to forskjellig og ikke tenke at det skjer igjen. kose deg med voksende mage
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt, men litt fint, jeg. Det er veldig få som får babyen akkurat på termindatoen likevel, så jeg synes dette bare var koselig. Jeg har selv mistet flere ganger, så jeg vil bare gratulere deg så mye med den nye spiren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå