Amazone Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Dattra mi er idag 11 dager gammel, og jeg har for første gang pumpa litt fra begge bryst da hun aldri tømmer meg. Pumpet 50 ml tilsammen. Kunne fått mer, men har masse melk, så ønsker ikke stimulere altfor mye. Hun har aldri hatt problemer med å ta brystet. Det jeg lurer på er om det er for tidlig å prøve å gi henne denne overskuddsmelka fra flaske? For å prøve det ut? Når bør man egentlig prøve ut flaske? Har ønske om at hun skal kunne ta flaske etterhvert.
Kosel Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg prøvde meg med flaske så fort vi var kommet ordentlig igang med ammingen. Vi er veldig fornøyde med Dr. Brown flaskene. Mini fikk morsmelk på flaske når han var rundt en uke. Det gikk kjempefint. Glad for at jeg hadde prøvd det ut og visste at det funket, for jeg fikk brystbetennelse,guttungen ble sjuk og var nødt til å få mme... så da blei det en uke med flaske. Gir han min melk en gang i blant fra flaske enda, for at den ikke skal blir "fremmed" for ham. Innmari kjekt å ha når man i fremtiden skal ha barnevakt for en liten stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå