Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jada, det sikkert en simpel måte å gjøre det på. Men føler at det er bare noe jeg må gjøre! Jeg har tidligere hatt flere samboere som har bedratt og løyet for meg. Innkludert han jeg lever sammen med nå. Så nå har jeg fått det inntrykket av mannfolk at de må bare lyve en eller annen gang. Jeg har vært borti de værste løynene...fra stjeling til utroskap...ja fra A-Å Han siste her har drevet å flørta med ei, helt siden og før vi ble sammen. Tror ikke han har pula henne, men alt annet. Sms som sårer meg....gjemmer brev han får fra henne etc etc. Nå har han kuttet henne ut, men lurer på hva han føler for henne...Han kuttet henne ut fordi vi fikk høre at hun snakket stygt om meg og hun savner han utrolig etc etc.... Hun er gift, men har vært utro flere ganger. Prøvd nesten ALT for å ødelegge for oss. Rett etter jeg og min sambo ble sammen, la hun en sjokolade i postkassen hans (regner med at det var henne, selv om han aldri sa hvem) Den sjokoladen satte han til pynt i veggseksjonen sin (vo bodde ikke sammen enda) Det var et gullbrød...Hva betyr det gullbrødet? Er det tegn på noe? Så nå har jeg kjøpt et gullbrød å lagt i postkassen....han tar med seg posten når han kommer hjem fra arbeid...Lurer på hva som skjer! 1. Han kaster det å sier ikke noe 2. Han viser meg det å blir kjempe sur på henne! 3. Han later som han har kjøpt det selv 4 Han tar det med seg inn å later som han ikke skjønner noe hvorfor det ligger der, og har ingen aning hvor det kommer fra.. Hva tror dere er tanken bak å legge et gullbrød i postkassen?? Ja jeg vet det er dårlig gjort av meg....men jeg vil se hvor erlig han er.. Sikkert andre måter å gjøre det på, men dette er en av de.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Eh, tanken er at HAN har et gullbrød?? Uansett jeg tror jeg ville begynt å jobbe med forholdet framfor å spille slike spill. Hva med en god gammeldags samtale? Stoler du så lite på ham så tror jeg ikke dere har mye å bygge på.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 5. han gomler gullbrød når han kommer inn døra 6. Han gir det til deg å tror han er så snill Nei, seriøst, dette er da for dumt, kanskje du skal kjøpe han en annen type sjokolade eller oppmerksomhet å gi han, bare for å være snill, kanskje det var det hun andre var, snill og gavemild:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg forklarte kanskje litt vanskelig for dere.... Men i et av brevene han har fått av henne lå det to isbitposer... Det var en slags ja hva skal jeg kalle det...et minne om en episode de hadde med isbiter..De beførte hverandre med isbiter.. Så hva skal gullbrødet bety da? At kuken hans er et skikkelig gullbrød? Her jeg kommer fra har kuk, penis flere navn f.eks brød....morrabrød.... Ja jeg vet at det er helt på tryne!! Å en god gammeldags prat...prøvd det før. Det er ikke før det motsatte er bevist at han innrømmer ting. Så nå vil jeg teste han å se om han har blitt erligere! Teit og barnslig og usmakelig gjort av meg JA, heeeelt riktig. Men det betyr ganske mye for meg..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Er dette et tulleinnlegg? For det første synes jeg hele greia virker fjortis....han er umoden, men må ærlig innrømme at du virker ikke særlig voksen du heller - har dere virkelig satt barn sammen til verden siden du er inne på Dib? sorry, men jeg synes dette er på nivå krangel mellom barn i sandkassen!!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Ikke rart mannfolka stikker av om du er såå mistenksom og skal teste de og annet tull. Om du og han ikke er klar for noe voksent forhold burde dere ikke ha noe voksent forhold. Da burde dere gå hvert til deres...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Jeg rygga allerede da jeg leste " har tidligere hatt FLERE samboere..." Hallo???? Ringer ingen bjeller her??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 jeg bare lurer på hvilke av alternativeneer det verste som kan skje?? Om han spiser gullbrødet, hva betyr det da? Om han gjemmer det på innerlomma, hva betyr det? kanskje ikke mer enn at han skal spare det til senere...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 syns det var lurt jeg. hold oss oppdatert.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 He he... go girl... Jeg syns den var en morsom måte å teste han ut på jeg... og når hun sier hun har prøvd andre ting før, og han har ikke vært ærlig.. så kan man vel gjøre sånt .... jeg ser ikke noe galt i det, syns ikke det er barnslig...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Jo det ringer litt i mine hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 jeg har også hatt flere samboere, ingen av dem har vært utro eller gjort noe annet dumt. Fine gode forhold som varte noen år og som ble avbrutt av vanlige grunner. Det er da vel mulig å ha flere samboerforhold hvis man flytter hjemmefra som 18-åring og er nå godt over 30. Men ellers ville jeg ikke gitt dette forholdet så gode odds for å overleve. Sorry, men har man ikke god kommunikasjon har man ingenting. Har dere barn sammen synes jeg synd åp dem hvis mamma må lure pappa på denne måten
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 16...pga skole så jeg har kanskje ikke hatt flere...men 2 tidligere som jeg bodde sammen med. Han første han var utro, jeg tok han på fersken flere ganger...Grunn nok til å bli såret vil jeg tro, for vi hadde et kjempebra forhold, sjelden krangling etc. Men vi var jo ikke gamle...får bare skylde på det. Han andre var jeg sammen med i 7 år. Han stjal penger fra foreldrene mine, han stjal pengene til datra mi, han lot som han hadde jobb å stod opp tidlig om morgenen for å late som...han hadde fått sparken. Han slo meg, han voldtok meg. Han nektet meg å møte vennene, nektet meg å dra på kurs gjennom jobben...Han betalte ikke barnehagen selv om han sa at ha gjorde det...jeg han penger, men han stakk de i egen lomme. Siden regninger fra barnehagen lå i barnehagen å han hentet datra vår siden han gikk hjemme så så jeg aldri regningene...helt til en dag regningen kom i posten etter at det hadde blitt slutt...regningen var på rundt 30.000 å hun fikk ikke komme i barnehagen noe mer. Jeg kunne ha skrevet i lange baner om dette forholdet... Synes dere det er rart at jeg er skeptisk? Er det rart at når jeg treffer min drømmemann at jeg leter etter feil på han? Er det så forbanna unormalt å frykte og være redd for at han her å skal svikte? Når han går inn i et forhold med løgn? Jeg holder ut lenge i et forhold jeg...skal mye til for at jeg drar, for jeg mener at folk kan lære seg å bli mere erlig ettervært...huff vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Jeg er sikkert teit og rar og latterlig sånn som dere forteller her... Jada jeg er sikkert det...
Labbetøs Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Vel, mange er sikkert uenige, men jeg skjønner deg. Du vil, men har vanskelig for å stole på han. Denne mannen har vært utro før, om ikke nødvendigvid med fysisk sex. Er det så så ville jeg forlatt han uansett... Anngående han andre så orker jeg ikke engang gå inn på det. Det er MYE feil dær, og det vet du. Fortell oss hvordan det går med denne gullbrødhendelsen da. Jeg er nysjerrig jeg... :-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Feil? Hva mener du? Mener du at du ikke tror på det som står?? Da tar du nok meeeget feil i såfall. Det er nok ganske så sant. Men tror du ikke på det, så skal jeg ikke tvinge deg!! Å siden reaksjonen er sånn....så orker jeg ikke å informere dere om hvordan det går videre. Jeg hadde ikke forventet at alle skulle synes synd på meg eller hadde samme mening eller noe.. Men visse ord her inne kunne vært formulert litt anderledes. Det er vel bare sånn det er når man lufter ting på nettet!
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Å fortell hvordan det gikk da?? Så nysgjerrig...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Nei, Ellie mente at det var mye feil med både mannen og forholdet...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #18 Skrevet 30. august 2007 JEg vil gjerne også vite hvordan det går/gikk. Det er jo egentlig en harmløs måte å finne ut litt på da...
Teri & lille krabbe Skrevet 30. august 2007 #19 Skrevet 30. august 2007 Kjære deg, Ellie mener at hele fyren er feil, ikke det du skriver om han.. Sånn forstod jeg det hvertfall
Teri & lille krabbe Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 Og forresten så forstår jeg deg godt, jeg..
Lullabybaby♥ Skrevet 30. august 2007 #21 Skrevet 30. august 2007 Forstår deg godt jeg.. Hvordan gikk det da???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #22 Skrevet 30. august 2007 Dette må jo være kødd. Regning på 30000 fra barnehagen. Du tror kanskje ikke du hadde fått tlf el brev litt tidligere hvis det hadde skjedd.
Labbetøs Skrevet 30. august 2007 #23 Skrevet 30. august 2007 Hei. Jeg mente at det var mye feil med den mannen og forholdet ja. Ikke at det du skrev var feil. Jeg orket ikke gå detaljert inn på det siden du nå har kvittet deg med han. Altså var det han mannen det er noe feil med, ikke deg. :-)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #25 Skrevet 30. august 2007 HUn svarte på krangle at han spiste gullbrødet, dusja og stakk ut;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå