Gå til innhold

Noen som har gode kles-tips?


Angie77

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke dongeribukser og sånt nå for de er blitt så trange at jeg må harpunere meg inn i de. Syns også at det er litt tidlig å begynne og investere i mammaklær. Istedet har jeg begynt å gå med strømpebukser (sånne som ikke er gjennomsiktige) med enten genserkjoler/ side tunikaer/ lange cardigans over. Noen av de bare snurper jeg litt i livet med et belte. Er så masse stilige, lange topper i butikkene nå og strømpebukser er jo kjempefleksible. Om det regner tar jeg bare på meg gummistøvler og det blir faktisk kjempestilig. Ikke en kjeft som kan se at magen har blitt større:)

 

Har noen av dere noen andre gode klestips for oss som ikke vil kjøpe mammaklær riktig ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, jeg finner heller ingen fine saker på mammaavdelingene! Men kan tipse om noen supre bukser de har på Cubus.. Kosebukseliknende. med strikk nederst sånn at de kan trekkes opp på leggen, og så er det lavt liv (og litt å vokse i). Jeg kjøpte en i XS og en i S sånn at jeg kan vokse inn i S:) Kan lønne seg å kjøpe en i str større også! Det beste er at de koster bare 149!

I tillegg har de massevis av fine topper med høyt liv på BikBok, så der har jeg kjøpt noen klær jeg kan bruke med stoor mage også.. De har også singleter som man kan trekke ned på hoften, men det er litt mer "mage- show off" synes jeg- og nå ser jeg bare litt tjukk ut så de ligger i skapet enda...

Den eneste fine mammabuksen jeg har funnet var på H&M- den er sort og knelang (litt dress- aktig) og superfin til høye pumps! Eneste er at den sitter skikkelig bra nå- men utover så kan det være den blir litt trang over hoftene;)tror jeg betalte 249 eller noe?

generelt sett synes jeg det er massevis av fine klær rundt om i vanlige butikker jeg! Så vi som går gravide nå har massevis å glede oss til, og tror ikke vi kommer til å har problemer med å finne klær!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...