Gå til innhold

Mensen i bare 2 dager etter MA :S

GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeeeeeeeeeeelp fikk min føste mens etter MA på søndag, men hadde bare mensen i dager, blør ikke noe lengere i d hele tatt:s hjeelp.

Noen som vet?'

'er dette normalt? farlig?

Er bare redd for å ikke kunne bli gravid igjen:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt utskrapning da? Jeg tror ikke det er mensen du har hatt, men at det er den normale blødningen etter at man har mistet. Det er en del som kroppen skal ordne opp i og det er helt normalt å blø i opptil flere uker etterpå. Normalt sett tar det flere uker å bli kvitt alle svangerskapshormonene etter at du har mistet så du kan enda teste positivt uten at du er gravid.

Du kan helt sikkert bli gravid igjen senere, dersom det ikke var en spesiell og dramatisk grunn til at du mistet.

Lykke til!

Skrevet

Min første mens etter SA kom ca to uker etter SA. Da blødde jeg MASSE, men bare i 3 dager. Og nå tror jeg faktisk jeg er gravid igjen. Har hatt masse symptomer og testet positivt igår. Var min første pp etter SA som jeg hadde midt i juli).

Alt kommer til å gå bra, og du blir helt sikkert gravid igjen:)

Klem fra meg!

Skrevet

Takk for alle svar.

Blødde noen uker etter utskrapningen.

Er 1 mnd siden utskrapningen, så var mensen jeg fikk ikke blødningen etter utskrapningen. Men fikk mensen tilbake i går...

Håper virkelig jeg blir gravid igjen snart! =) er litt redd for at det går dårlig igjen=( mister motivasjoen når man mister 1 gang man er gravid.

Lykke til dere jenter =)

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei du! jeg kjenner meg veldi igjen i det du sier, har det akkurat på samme måten nå. Oppdaget ma i uke 8, og måtte ta utskrapning. Blødde mye i en dag, og så bare litt i et par dager før det ga seg helt. Nå har det gått fire uker og fire dager, og for to dager siden trodde jeg mensen kom. Men det ble bare med bittelitt gammelt, mørkt blod, og så det samme dagen etter (i går). I dag har det ikke vært noen ting. Har bare venta på neste mens for å kunne prøve igjen, men nå blir jeg veldi bekymra siden jeg tenker på at dette ikke er en normal menstruasjon. Jeg pleier å ha menssmerter, og det skal jo være friskt blod. derfor tør jeg ikke regne dette som første mens og dermed forsøke på nytt. Får alle mulige rare tanker om at jeg kanskje lider av noe som gjør eggene ubrukelige, siden jeg fikk en ma og nå ikke ordentlig mens i det tidsrommet jeg burde... er det noen andre som har erfaring med dette, så setter hvertfall jeg veldi pris på å høre om de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...