Gå til innhold

Hjerteformet livmor (bicorn uterus)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.. :)

Jeg er nå gravid i uke 28+7, og jeg har bicorn uterus..

Er det noen erfaringer om denne type livmor her?? Har søkt på nettet, men finne ingen verdens ting!!

Det jeg lurer på om noen har efaringer innen fortidlig fødsel, keisersnitt eller seteleie...? er det slik at jeg skal være klar får fødel når som helst nå?

Håper noen har svar, på forhånd: Tusen takk =)=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10235760-hjerteformet-livmor-bicorn-uterus/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også hjerteformet livmor, og har født to barn - begge lå i seteleie pga formen på livmor, og har fått beskjed om at det vil mest sannsynlig bli seteleie ved en event.neste gang også. Fødte 8 uker før første gang (keisersnitt), men gikk 10 dager over tiden andre gang(setefødsel), så det finnest nok ingen fasit på hvordan det vil gå. Hadde forresten en kjempefin setefødsel!!

• 4 uker senere...

Livmoren min er også hjerteformet.Forrige mann lå m rompa ned under hele svangerskapet,og siden jeg gikk 15 dager over den gang fikk jeg keisersnitt siden de ikke setter igang en setefødsel...

nå er jeg 34+5 uker på vei og denne babyen ligger også i seteleie og har gjort det hele tiden...Fikk bedskjed om at den ant ville gjøre det og pga livmorformen... Nå har rompa sunket ned i bekkenet så jeg får se om det snart skjer noe:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...